فیلم درگیری وحشت آور 4 مرد در بولوار هاشمیه مشهد / پلس وارد عمل شد

به گزارش رکنا : سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان 2 دستگاه سواری سمند و پراید برای خودروهای عبوری در بولوار هاشمیه بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری شهید "نجفی"با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی 4 نفر از عاملان این ماجرا که در شبکه های اجتماعی  بازتاب داشته را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در تحقیقات از متهمان مشخص شد علت این ماجرا سانحه برخورد جزئی دو خودرو بوده که سرنشینان این 2خودرو پس از مشاجره لفظی با  با یکدیگر درگیر شدند که موجب مصدومیت یکی از  این افراد شده است.

وی اظهار کرد: متهمان که بین 18 تا 27 سال سن دارند در بازجوئی های به عمل آمده، ضمن ابراز ندامت از این رفتارشان به جرم خود مبنی بر نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری اعتراف و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به توقیف خودروهای این افراد تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

 

کدخبر: 958064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟