این جوان را دیده اید؟ / او بدون داروهایش می میرد + فیلم و  عکس

به گزارش رکنا، سوم دی ماه 1398 در یک ظهر زمستانی سید حسین سیاهپوش که یک جوان کم توان ذهنی و دچار بیماری صرع است از خانه خارج شده است و تا به این لحظه خبری از او نیست.

سید حسین متولد 20 بهمن 1354 است و در این یک سال، خانواده او اعلام مفقودی کردند و به بهزیستی ، مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، پزشک قانونی ، کمپ ها، سازمان زندان ها در پی گمشده خود بوده اند.

آگهی گمشده در روزنامه های کثیرالانتشار

پدر سید حسین بعد از گم شدن یگانه پسرش  در سطح شهر تهران تراکت پخش کرده است و حتی به روزنامه های کثیرالانتشار آگهی گمشدن پسرش را  منتشر کرد ولی تا به این لحظه نشانی از او نیست.

20 روز پس از گمشدن "سید حسین" ردی از او یافت شد که روزنه امیدی برای خانواده چشم انتظار او شد و متوجه شدند او زنده است.

به گفته خانواده اش او در طرح جمع آوری معتادین در سطح تهران توسط ماموران پلیس در حالی که کیسه دارویی در دست داشت، دستگیر شد، بعد از پیگیری های پلیس متوجه شدند که او معتاد نیست و آزاد شد و به سطح شهر بازگشت.

او بدون پول و دارو از خانه خارج شده بود، چه کسی این داروها را برای او تهیه کرده بود؟ شاید گروهی متوجه بیماری او شده اند و از او سو استفاده کاری می کنند.
به گزارش خبرنگار رکنا ، در حال حاضر مادر این جوان در غم دوری پسرش در بستر بیماری است، کسانی که از سرگذشت این گمشده اطلاع دارند با شماره 23051456-021 تماس بگیرند.برای کمک به این خانواده لینک این خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.

کدخبر: 934665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟