بازداشت عامل اولین قتل خونین عید نوروز در شهربابک / پس از دو هفته فرار فاش شد

به گزارش رکنا: سرهنگ "کاووس حبیبی" بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در اولین روز از سال جاری در میدان "ابوکلام" شیراز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مقتول 21 ساله ساکن شهرستان شیراز با سواری پژو پارس در حین رانندگی بوده که یک سواری پژو 405 که راننده آن اهل شهرستان بابک از توابع استان کرمان بوده به دلیل تصادف خسارتی با یکدیگر درگیر و راننده 405 با چاقو وی را مضروب و به دلیل شدت جراحات وارده به قتل می‌رسد. 

سرهنگ "حبیبی" ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه قاتل 29 ساله را پس از 2 هفته در شهرستان بابک شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به شیراز انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه بیان کرد که به دلیل تصادف خسارتی راننده پژو (مقتول) از خودرو پیاده و با پدرم درگیر و من عصبانی شدم و کنترل خود را از دست دادم و با چاقو وی را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این پلیس است.

کدخبر: 883161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟