دستگیری دو شکارچی متخلف در فریمان

به گزارش رکنا، جواد ستوده رئیس اداره محیط زیست فریمان گفت: فردی که در تعطیلات نوروز اقدام به شکار پستانداران وحشی در فریمان کرده بود تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

وی افزود: در طی تماس تلفنی از دوستداران محیط زیست مبنی بر انجام شکار غیر مجاز از سوی فردی در منطقه شکار ممنوع ژرف مامورین این یگان پس از کسب مجوز از مقام قضایی در معیت پرسنل پلیس اطلاعات اقدام به بازرسی منزل فرد مذکور می‌کنند، که در طی این بازرسی موفق به کشف مقداری گوشت مشکوک به قوچ و میش وحشی می‌شوند که ضمن صورتجلسه مراتب فرد مذکور جهت تکمیل و سیر مراحل قضایی به مرجع قضایی معرفی و تحت پیگرد قرار گرفت.

دستگیری شکارچی متخلف سه قطعه کبک وحشی در فریمان

رئیس اداره محیط زیست فریمان ادامه داد: همچنین فردی که در تعطیلات نوروزی اقدام به صید و زنده گیری سه قطعه کبک وحشی در فریمان کرده بود نیز دستگیر شد.

ستوده بیان کرد: مامورین این یگان در حین گشت و کنترل روزانه خود در منطقه شکار ممنوع کلیلاق به یک خودرو پراید مشکوک می‌شوند و اقدام به بازرسی آن می‌کنند که در طی بازرسی از خودرو مذکور سه قطعه کبک زنده گیری شده و سه رشته دام صید کبک کشف می‌شود.

وی تصریح کرد: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی فرد مذکور به جرم صید پرندگان وحشی بازداشت و کلیه ادوات شکار و صید وی توقیف می‌شود و همچنین خودروی وی روانه پارکینگ شد.

کدخبر: 881959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟