قتل مرد صافکار با 14 ضربه چاقو / پدر و 2 پسرش با مرد جگرگی خون به پا کردند + جزییات

به گزارش رکنا، 5 اسفند ماه امسال رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در محله جوادیه تهران در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.بررسی ها نشان می داد که بامداد روز حادثه چند مرد در یک کوچه خلوت با چاقو به جان هم می افتند که در این جنایت جوانی که شغل او صافکاری ماشین بود با 14 ضربه مهلک چاقو به قتل رسید.

تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد مقتول به همراه چند نفر از اراذل و اوباش محله جوادیه در یک خانه بزم شبانه داشتند.عاملان جنایت که از قبل با او اختلاف و کینه قبلی داشتند بعد از مصرف مشروبات الکلی با وی درگیری شدند که این درگیری به خیابان کشید.سپس متهمان مقتول را تعقیب کرده و با ضربات چاقو او را از پای در آوردند.

در تحقیقات مشخص شد عاملان جنایت یک پدر و 2 پسرش هستند که با تحریک مردی که در محل مغازه جگرکی دارد و در شب حادثه در درگیری حضور داشته به جان مقتول افتاده بودند.

با اطلاعات به دست آمده 2 پسر جوان به اتهام معاونت در قتل عمدی بازداشت شدند اما پدر آنها هنوز متواری است و تحقیقات برای یافتن ردی از وی ادامه دارد.همچنین صاحب جگرکی به دلیل تحریک دیگران به درگیری منجر به قتل بازداشت شده و تحت تحقیقات قرار دارد.

رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

کدخبر: 874633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟