جزییات سوختگی کودک 3 ساله اهوازی روی تخت بیمارستان

به گزارش رکنا، در متن توضیحی مرکز آموزشی درمانی ابوذر اهواز آمده است: یک کودک 3 ساله به دنبال درد شدید و حاد شکم با تشخیص آپاندیسیت، 5 روز پس از شروع علائم به این مرکز مراجعه کرده که دچار پارگی آپاندیس و انتشار وسیع عفونت در تمام حفره شکم شده بود.

بیمار پس از انجام اقدامات تشخیصی و اولیه درمانی، بلافاصله توسط تیم فوق‌ تخصصی جراحی اطفال به اتاق عمل منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این متن آمده است: همچنین با توجه به شرایط حاد بیمار و طولانی بودن زمان عمل و به دلیل اینکه نجات جان بیمار در اولویت است، احتمال وقوع عوارضی در حین عمل وجود داشته اما با توجه به ایجاد عارضه پوستی، بلافاصله اقدامات درمانی لازم برای بیمار طبق مشاوره متخصص پوست آغاز شده است.

مرکز آموزشی درمانی ابوذر اهواز در ادامه آورده است: اکنون بیمار از نظر مسائل مرتبط با عمل جراحی انجام شده مشکلی نداشته و عارضه پوستی در حال درمان کامل است. گفتنی است که این موضوع در کمیته‌های علمی- تخصصی در حال بررسی است و چنانچه فرد یا افرادی دستورالعمل‌های علمی ابلاغ شده را رعایت نکرده باشند، مطابق مقررات با آنها رفتار خواهد شد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ابوذر، تنها بیمارستان اطفال و نوزادان اهواز بوده که با امکانات و تجهیزات مناسب درمانی در حال ارائه خدمت به شهروندان خوزستانی و سایر استان‌ها است.

از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون این بیمارستان با موج گسترده و بی‌سابقه بیماران تنفسی مواجه بوده که با تلاش مجموعه پزشکان و پرستاران و تمامی نیروهای درمانی به ارائه خدمات درمانی پرداخته است.

 

کدخبر: 871147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟