تردد کامیون در محور اسدلی بجنورد به اسفراین ممنوع شد

به گزار ش رکنا؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار کرد: محدودیت تردد کامیون ها در گردنه اسدلی با رویکرد تامین و ارتقای ایمنی تردد جاده ای و جلوگیری از سانحه های رانندگی اعمال شده است و از رانندگان انتظار می رود در این باره همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در صورت افزایش شدت بارش برف در گردنه اسدلی، اعمال محدودیت تردد برای ناوگان سنگین مسافری هم اعمال می شود خاطرنشان کرد: اکنون بارش برف در گردنه های امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه گزارش شده است همچنین در این مسیر رانندگان با مه و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: بارش برف در گردنه جوزک در مسیر آشخانه به جنگل گلستان و گردنه تنگه ترکمن در مسیر شهرستان راز و جرگلان همچنین در محورهای شیروان و آشخانه به چمن بید گزاش شده که سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: بارش برف سبب شده تا راهداران در محورهای مختلف به ویژه محورهای اصلی نسبت به شن و نمک پاشی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای استان هم بارندگی باران سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است گفت: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: از مردم انتظار می رود پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه به همران داشته باشند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

 

کدخبر: 859680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟