حمید جبلی، ‌محمد حاتمی و رحمت امینی به صحنه می‌آیند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاترشهر، هفت نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است.  

در تالار اصلی نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، با ساعت‌های 18 و 20:30 مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 200، 150 و  100 هزارتومان از 26 مردادماه آغاز شده و در آن سجاد افشاریان، نیکو بستانی و مهدی زندیه به عنوان بازیگر حضور دارند

تالار چهارسو نیز با دو نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده ساعت 18:15 مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 110 هزار تومانی و «سوسمار» به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی از 6 شهریورماه ساعت 20:15 مدت زمان یک‌ساعت و قیمت بلیت 120 هزار تومانی، میزبان علاقه‌مندان خواهدبود.

در نمایش «چخفته» رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزانه برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده به عنوان بازیگر در نمایش «سوسمار» ایفای نقش می‌کنند.

تالار قشقایی نیز از روز دوشنبه 6 شهریورماه میزبان نمایش «شبیه خون» به نویسندگی سهراب حسینی و کارگردانی محمد حاتمی  با مدت زمان 70 دقیقه، قیمت بلیت 130 هزار تومان و ساعت اجرای 18:15  خواهدبود. در این نمایش محمد حاتمی و صدف محسنی به عنوان دو بازیگر نمایش حضور دارند.

در تالار سایه از روز جمعه 3 شهریورماه دو نمایش جدید«کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به نویسندگی وکارگردانی مجید شکری و «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی به صحنه رفته‌اند.  

نمایش«کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» ساعت 18 با مدت زمان 75 دقیقه قیمت بلیت 100 هزارتومان و بازی مجید شکری،‌مرتضی دلداده، سارا رضایی و بنیامین صیادی‌نیا نیز از 3 شهریورماه روی صحنه است.

نمایش جدید دیگر تالار سایه با عنوان «آوینیون» ساعت 20 و مدت زمان 95 دقیقه و قیمت بلیت 110 هزارتومان از 3 شهریورماه شروع به اجرا کرده و در آن عبدالحمید گودرزی،‌ امیر جوشقانی، ملیحه بقایی و سعید عساکره به عنوان بازیگر حضور دارند.  

کارگاه نمایش مجموعه هم تا 10 شهریورماه میزبان نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» نوشته آنتوان اگزوپری و کارگردانی نیما گودرزی خواهدبود. در این نمایش که ساعت 19:45، مدت زمان یک ساعت و قیمت بلیت 70 هزارتومانی روی صحنه است، محمدصادق اسدی، شاهین بامداد، مریم تولایی، الهام زارعی و نیما گودرزی ایفای نقش می‌کنند. همچنین حسین مسافرآستانه به عنوان مدیر پروژه در این نمایش حضور دارد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟