نیمی از جمعیت هدف گلپایگان واکسن کرونا دریافت کردند + فیلم
حجم ویدیو: 29.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:38

تزریق عمومی واکسن کرونا مهمترین راهکار پیشگیری از همه گیری این ویروس محسوب می شود. ایران از جمله کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا است، اما با توجه به تاخیر در تولید انواع واکسن کرونا ایرانی، همچنان نیاز به واردات واکسن کرونا در کشورمان احساس می شود. البته در این میان خوشبختانه سرعت تامین و تزریق واکسن کرونا در هفته های اخیر به سطح قابل قبولی رسیده است.

واکسن کرونا 2

به گزارش خبرنگار رکنا از گلپایگان، از مرکز تجمیعی واکسیناسیون در گلپایگان ۵۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال که در حدود ۳۸ هزار نفر میشوند واکسن کرونا را دریافت کردند.

محسن اکبری، کارشناس مسئول مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا گفت: با ورود واکسنهای فراوان در دو هفته گذشته به این شهرستان رکورد تعداد واکسیناسیون گلپایگان  از اسفند سال قبل تاکنون در روز ۲۲ شهریور با تزریق ۲۶۳۰ دوز در یک روز شکسته شد.

واکسن کرونا 3

اکبری گفت: اکنون همکاران شبکه بهداشت این شهرستان در دو شیفت کار میکنند تا بتوانند علاوه بر افراد چهل سال به بالا که نوبت واکسیناسیون آنها فرا رسیده به کلیه مراجعه کنندگان بالای ۱۸ سال در چهار مرکز گلپایگان واکسن تزریق نمایند

احمد امام جمعه - خبرنگار رکنا گلپایگان / تصویربردار: زهرا رحمت

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟