خرید سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

 

در این مقاله تمام نکاتی که برای خرید سرور مجازی باید به آن توجه کنید را به شما آموزش می‌دهیم.

قوانین مهم در زمان خرید سرور مجازی

در صورتی که می‌خواهید با خرید vps خارجی به مبادلات ارزی و ترید در صرافی‌های خارجی بپردازید باید به موارد مهم زیر در توجه داشته باشید:

  • سرور موردنظر باید بسیار سریع باشد و حداقل 4 گیگ رم داشته باشد. پردازنده آن نیز باید از دو هسته به بالا باشد بدین ترتیب سرور در موقع کار هنگ نمی‌کند.
  • مطمئن شوید که با استفاده از این سرور، آی پی ثابت می‌ماند.
  • از شرکت‌های معتبر، سرورهای مجازی را خریداری کنید.
  • سرور خریداری شده را بتوان به گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ متصل کرد.

کدام کشور را برای خرید سرور مجازی انتخاب کنیم؟

 شما به عنوان یک کاربر ایرانی دو انتخاب دارید:

  • خرید سرور مجازی خارج از کشور
  • خرید سرور داخلی به میزبانی دیتاسنترهای اروپا و امریکا

با وجود اینکه سرورهای داخلی ارزان‌تر هستند اما فیلترینگ، سرعت آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. همچنین احتمال قطعی سرویس در آن‌ها وجود دارد. از آنجایی که بسیاری از افراد برای ترید و تبادلات ارزی از سرورهای مجازی استفاده می‌کنند ممکن است این قطعی‌ها باعث از دست رفتن بخشی از سرمایه آن‌ها شوند.

در بسیاری از موارد ممکن است زمان پینگ یا اتصال به سرور برای شما اهمیت داشته باشد. در این مواقع بهتر است سرور مجازی را از کشورهایی که از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک هستند، خریداری کنید. اما اگر به دنبال سروری با امنیت و عملکرد فوق‌العاده هستید ما به شما خرید سرور مجازی آلمان یا امریکا را پیشنهاد می‌کنیم.

سرور مجازی آلمان

محدودیت‌های زیادی برای تریدینگ کاربران ایرانی و تعدادی از کشورهای دیگر در آلمان وجود دارد اما ما باز هم به شما خرید سرور مجازی در کشور آلمان را پیشنهاد خواهیم کرد. با خرید سرور مجازی این شرکت از مزیت‌های ذیل برخوردار می‌شوید:

  • پایگاه داده هتزنر در آلمان، پشتیبانی فنی و طراحی سخت‌افزار سرورهای مجازی را انجام می‌دهند. این شبکه قدرتمند کمترین خرابی را دارد.
  • امنیت سرورهای آلمانی بسیار بالا بوده و حملات سایبری بر روی آن تأثیری ندارد. هکرها نمی‌توانند عملکرد این سرورها را تضعیف کنند.
  • پورت‌های شبکه یک گیگابیتی در این سرورها ارائه می‌شود در صورتی که در سایر سرورها، پورت‌ها بین 200 تا 500 مگابایت هستند. این پورت‌ها سریع‌تر، کارآمدتر و مطمئن‌تر عمل می‌کنند.

سرور مجازی

 

  • زمانی که قصد خرید یک سرور مجازی را دارید باید به ظرفیت رم توجه کنید. معمولاً برای پرداخت‌های آنلاین و استفاده از تریدرها، سرورهای 256 مگابایتی مناسب هستند. رم‌‌های 2 گیگابایتی برای اجرای نرم‌افزارهای سنگین مناسب‌تر هستند. تمام این رم‌ها در سرورهای محتلف آلمانی ارائه می‌شوند.
  • تمامی سرورهای آلمان به صورت فیزیکی نیز در این کشور قرار دارند.
  • در صورتی که شما از سیستم‌عامل‌های خاصی مانند Linux استفاده می‌کنید می‌توانید سرور مجازی آلمان را خریداری کنید زیرا در این سرورها می‌توان سیستم‌عامل موردنیاز را انتخاب کرد.

سرور مجازی امریکا

پس از آلمان نیز ما به شما خرید سرور مجازی امریکا را پیشنهاد می‌کنیم زیرا امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرور مجازی که در امریکا قرار دارد می‌تواند آی پی ثابت یا استاتیک را در اختیار شما قرار دهد. این سرورها ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر را دارند:

  • پرسرعت‌ترین حافظه‌ها: حافظه‌ای که در سرورهای مجازی کشور امریکا قرار دارد بسیار خاص هستند. این سرورها بین 6 تا 15 برابر سریع‌تر از حافظه‌های دیگر هستند. بسیاری از وب‌سایت‌ها با مصرف بالا از این سرورهای مجازی استفاده می‌کنند.
  • مجازی ساز KVM: با استفاده از این مجازی سازها می‌توان عملکرد و سرعت بهتری را از vps دریافت نمود. همچنین این سرورها مقیاس‌پذیر بوده و امنیت بالایی دارند. برای خرید سرور مجازی کشور امریکا هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.
  • قابلیت ارتقا: حتی پس از خرید سرور مجازی نیز می‌توان آن را به پلن‌های جدید ارتقا داد. در این صورت آی‌پی شما تغییر نکرده و اطلاعات شما حفظ می‌شود.
  • سیستم‌عامل‌های مختلف: این سرور بر روی طیف وسیعی از سیستم‌عامل‌ها قابل‌استفاده است. سیستم‌های مانند Ubntu، Debian و Centos نیز می‌توانند از سرورهای مجازی امریکا استفاده کنند.

اگر شما هم می‌خواهید سروری با این ویژگی‌ها را خریداری کنید باید به سراغ سرورهای مجازی امریکا بروید. البته خرید این سرورها باید از شرکت‌های معتبر انجام شود. انتخاب شرکت مناسب و معتبر برای خرید سرور مجازی نیز از دیگر مشکلات مشتریان است. ما پس از تحقیقات گسترده و بررسی شرکت‌های مختلف به نام شرکت فراکنش رسیده‌ایم.

خرید بهترین سرورهای مجازی از شرکت فراکنش

در صورتی که می‌خواهید بهترین سرور مجازی را خریداری کنید باید ابتدا نیاز خود را بشناسید. سرورهای مجازی مختلفی در دنیا وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر شما امنیت بالا را مدنظر داشته باشید باید به سراغ سرورهای مجازی با پروتکل‌های امنیتی بالا بروید. اما اگر سرعت و عملکرد بالا مدنظر شماست، خرید سرورهای آلمان و امریکا برای شما مناسب‌تر است.

در وب‌سایت farakonesh انواع درگاه‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی پال، Payeer، پرفکت مانی و Wise به شما ارائه شده است. برای اطلاع از خدمات متنوع شرکت فراکنش می‌توانید نام این شرکت را در مرورگر خود جستجو کنید. این شرکت معتبر هزاران مشتری رضایتمند دارد که سال‌هاست سفارشات خود را از طریق این وب‌سایت انجام می‌دهند.

 

کدخبر: 951846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟