خرید باغ ویلای کوچک با مناسب‌ترین قیمت در زیبادشت کرج

 

زیبادشت کرج، از جمله این مناطق است که با طبیعت زیبا و دل انگیز همچون نگینی در استان البرز می‌درخشد. زیبادشت کرج از مناطق پر اهمیت از نظر پوشش گیاهی و توریستی است. به دلیل حضور بسیار پررنگ گردشگران، خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج بسیار پر رونق است. قیمت ویلا در شهرک‌های مختلف زیبادشت متفاوت بوده و به انتخاب شما بستگی دارد.

زیبادشت کجاست؟

احتمالا تاکنون بارها اسم زیبادشت و آوازه طبیعت زیبا و دل انگیز این منطقه را شنیده‌اید. زیبادشت جزء استان البرز بوده و با وسعت حدودی ۱۴۰۰ هکتار، جمعیتی بالغ بر دوازده هزار نفر را در خود جای داده است. این منطقه قدمت بالایی داشته و درختان کهنسال و تنومند آن، گواهی بر این موضوع هستند. درخت‌ها و طبیعت بکر زیبادشت، آب و هوای بسیار دل انگیز و خاصی را به این منطقه داده است و همین آب و هوای معتدل و دلپذیر، باعث شده است که طرفداران خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج روز به روز بیشتر شود.

این منطقه در مرز بین صفادشت و کرج واقع بوده و چشم اندازهای بی‌نظیری برای افراد دارد. این منطقه بیشتر در فصول گرم و معتدل سال مثل بهار و تابستان، شلوغ است. علی رغم شلوغی در این فصل‌ها، زیبادشت کرج شور و حال دیگری دارد و برای ساعت‌ها و روزها می‌تواند آرامش و حال خوش را برای ساکنین این منطقه و گردشگران فراهم آورد.

زیبادشت

زیبادشت کرج از نظر جغرافیایی در چه جایی واقع است؟

موقعیت جغرافیایی این منطقه از امتیازات خاص این منطقه است که باعث شده اطراف زیبادشت همواره پر از باغ‌های پرثمر و گوناگون باشد. این منطقه از شمال با مشکین دشت کرج، از ناحیه جنوب با یوسف آباد یکی از مناطق صفادشت تهران، از شرق به منطقه خوشنام از مناطق دل انگیز شهرستان ملارد و از ناحیه غرب در مجاورت عباس آباد کرج قرار دارد.

آب و هوا و حاصلخیزی این منطقه باعث شده است که افراد زیادی از بومیان زیبادشت، شغل کشاورزی را انتخاب کنند‌. همین موضوع باعث افزایش سرسبزی این منطقه شده است. در این منطقه محصولات پرطرفدار و رنگارنگی چون زردآلو، گوجه سبز، سیب، گیلاس، گلابی، خرمالو، خیار، گوجه فرنگی، کاهو، کلم و… کاشته می‌شود. خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج، به خاطر این همه سرسبزی و زیبایی که به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی منطقه ایجاد می‌شود همواره از پرمتقاضی‌ترین معاملات این منطقه است.

خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج

زیبادشت با اقلیم و آب و هوایی معتدل از بهترین مناطقی است که همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این منطقه به سه قسمت شمالی، مرکزی و شهرک کوی جامی تقسیم شده است. هر کدام از این مناطق دارای امتیازات گوناگونی هستند که باعث می‌شود قیمت ویلا در آن‌ها متفاوت باشد. منطقه زیبادشت شمالی دارای ۱۸۰ قطعه زمین بوده که به باغ و ویلاهای گوناگون اختصاص دارند، کلیه این زمین‌ها سند شش دانگ دارند و همین موضوع، قیمت آن‌‌ها را چند برابر می‌کند. زیبادشت شمالی از نظر طبیعت و امنیت و… جزء بهترین مناطقی به حساب می‌آید که می‌توانید در آن ویلا بخرید.

خرید باغ ویلا در زیبادشت

زیبادشت شمالی با نگهبانی شبانه روزی امنیت خاطر گردشگران را تضمین کرده و از نظر زیبایی ظاهری و آسفالت خیابان و کوچه‌ها از بالاترین امتیاز برخوردار است. همین فاکتورها باعث قیمت بالاتر در این منطقه شده است.

زیبادشت مرکزی از مناطق بزرگ در این منطقه بوده که دارای ۴۰۰ قطعه است و مساحت بیشتری از زیبادشت شمالی دارد. بافت این شهرک قدیمی‌تر بوده و قطعات مختلفی اعم از باغ و ویلا و… در آن وجود دارد. سند کلیه باغ‌ها و ویلا‌های زیبادشت مرکزی به صورت رسمی و شش دانگ موجود بوده و همین موضوع باعث رونق فروش و خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج شده است. هر کدام از ویلا‌های این منطقه دارای لوله کشی کامل انشعابات آب، برق و گاز بوده و رفاه و راحتی کامل را در طول مدت اسکان برای شما فراهم‌ می‌کند. بنابراین خرید ویلا در این مناطق از بهترین انتخاب‌های شما برای گذراندن اوقات فراغت و روز‌های تعطیل است.

سخن پایانی

اگر به دنبال منطقه‌ای دنج و آرام برای خرید ویلا در تهران هستید، زیبادشت کرج یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. این منطقه دارای سه قسمت با مساحت و امکانات متفاوت بوده که باغ ویلاهای سرسبز و چشم نوازی در آن‌ها برای خرید و فروش وجود دارد. خرید ویلا در هر قسمتی از این منطقه کاملا مرتبط با سلیقه و شرایط شماست. ملک بین از مجموعه‌های معتبر برای خرید ویلا در زیبادشت کرج است که می‌تواند شما را در انتخاب مکان مناسب، متناسب با بودجه و شرایط شما راهنمایی کند؛ کافی است با شماره‌های 02165410140 و 09127661066 با کارشناسان ملک بین تماس بگیرید.

 

کدخبر: 951467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟