بهترین کتاب های تست کنکور

 

کتاب‌های تست کنکور تجربی

انتخاب کتاب تست برای کنکور تجربی اهمیت زیادی دارد. در این میان، یکی از مهم‌ترین موارد هنگام انتخاب کتاب تست کنکور، توجه به سطح داوطلب است. در این بخش از مقاله، بهترین کتاب‌های تست کنکور تجربی برای سطوح مختلف را معرفی کرده‌ایم:

بهترین کتاب‌های ریاضی کنکور تجربی

چنانچه سطح شما در درس ریاضی متوسط یا قوی است، پیشنهاد می‌کنیم کتاب تست جامع مهر و ماه را انتخاب کنید. این کتاب، مباحث مختلف هر فصل را به‌صورت موضوعی تفکیک کرده و درسنامه‌های مختصر و مفیدی دارد. اگر در درس ریاضی ضعف دارید، می‌توانید از کتاب ریاضی میکروطلایی گاج (تک‌جلدی) استفاده کنید. این کتاب، بهترین منبع ریاضی کنکور برای دانش‌آموزان ضعیف بوده و شامل درسنامه‌های طولانی همراه با تعداد زیادی سؤال تشریحی و تست آموزشی است. کتاب میکروطلایی گاج، مباحث درسی را به‌صورت تفکیک شده آموزش داده و برای تقویت پایه درسی بسیار مناسب و کارآمد به نظر می‌رسد.

بهترین کتاب‌های زیست‌شناسی کنکور تجربی

کتاب تست IQ گاج، برای دانش‌آموزانی که در درس زیست‌شناسی قوی هستند، بسیار مناسب بوده و یکی از بهترین منابع زیست کنکور محسوب می‌شود. این کتاب درسنامه ندارد؛ اما دارای تست‌های سطح‌بندی شده بوده و تست‌های مهم نیز در آن علامت‌گذاری شده‌اند. اگر سطح متوسطی در درس زیست‌شناسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از کتاب کنکور خیلی سبز جامع استفاده کنید. در نهایت، چنانچه در درس زیست‌شناسی ضعیف هستید، کتاب‌ میکروجامع گاج برای شما بسیار مفید خواهد بود؛ اما باید سعی کنید درسنامه‌های این کتاب را به‌طور کامل مطالعه کرده و نکات مطرح شده را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین کتاب‌های فیزیک کنکور تجربی

اگر سطح شما در درس فیزیک قوی است، پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های نشر الگو و موج آزمون نشر الگو را مورد استفاده قرار دهید. کتاب‌های نشر الگو، بهترین کتاب‌ها برای کسب درصد بالا در درس فیزیک بوده و یکی از منابع رتبه‌های ‌برتر کنکور محسوب می‌شوند. توصیه ما برای دانش‌آموزان متوسط در درس فیزیک، استفاده از کتاب کنکور میکروطبقه‌بندی گاج است؛ به‌طوری که مطالعه درسنامه این کتاب و پاسخ دادن به تست‌های آن، می‌تواند نتایج بسیار خوبی را برای داوطلبان رقم بزند. درصورتی‌که سطح شما در درس فیزیک ضعیف است، پیشنهاد می‌شود از کتاب‌های خیلی سبز استفاده کنید. درسنامه‌های این کتاب بسیار مفصل و مفهومی بوده و به فهم عمیق مطالب کمک می‌کنند.

بهترین کتاب‌های شیمی کنکور تجربی

درس شیمی، یکی دیگر از درس‌های کنکور تجربی به‌شمار می‌رود که کسب درصد بالا در آن برای بسیاری از داوطلبان دشوار بوده و به ‌همین علت، تسلط بر آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کتاب جامع IQ برای دانش‌آموزانی که در درس شیمی قوی هستند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. این کتاب شامل تست‌های قوی بوده و امکان رسیدن به درصد بالای 80 را برای داوطلبان فراهم می‌کند.

بهترین کتاب‌های شیمی کنکور تجربی

چنانچه سطح شما در درس شیمی متوسط است، می‌توانید از کتاب شیمی مبتکران استفاده کنید. این کتاب درسنامه‌های کاملی داشته و تست‌های مهم و کاربردی را پوشش می‌دهد؛ همچنین اگر درس شیمی شما ضعیف است، می‌توانید کتاب کنکور جامع خیلی سبز را انتخاب کنید.

کتاب‌های تست کنکور ریاضی

در این بخش از مقاله، قصد داریم چند کتاب کنکور که برای تسلط بر مباحث رشته ریاضی مفید هستند را معرفی کنیم:

بهترین کتاب‌های فیزیک کنکور ریاضی

کتاب نشر الگو، بهترین منبع فیزیک کنکور بوده و برای دانش‌آموزان قوی به‌شدت توصیه می‌شود؛ درحالی‌که اگر سطح شما در فیزیک متوسط است، کتاب فیزیک خیلی سبز و میکروطلایی گاج کاربردی‌تر خواهند بود. کتاب سیر تا پیاز گاج نیز برای دانش‌آموزان ضعیف در درس فیزیک مناسب بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم ابتدایی فیزیک را به‌خوبی فرا گیرند.

فیزیک کنکور ریاضی

بهترین کتاب‌های شیمی کنکور ریاضی

اگر سطح شما در درس شیمی بالاست، استفاده از کتاب شیمی جامع IQ را توصیه می‌کنیم؛ زیرا این کتاب تست‌های بسیار قوی را پوشش می‌دهد. اگر سطح شما در این درس متوسط باشد، بهتر است کتاب شیمی مبتکران را خریداری کرده و اگر در درس شیمی ضعیف هستید، کتاب خیلی سبز جامع برای شما مناسب خواهد بود.

بهترین کتاب‌های ریاضی و آمار کنکور انسانی

اگر در درس ریاضی قوی هستید، استفاده از کتاب ریاضی مهر و ماه را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اما اگر سطح شما در درس ریاضی و آمار متوسط است، باید کتاب ریاضی خیلی سبز را انتخاب کنید. در نهایت، چنانچه در ریاضی ضعف دارید، اما می‌خواهید با تلاش و کوشش به درصد بالا برسید، بهترین گزینه پیش روی شما کتاب ریاضی سیر تا پیاز گاج خواهد بود.

بهترین کتاب‌های اقتصاد کنکور انسانی

کتاب‌های آبی قلم‌چی برای سطوح بالای اقتصاد بسیار مناسب هستند؛ اما برای سطح متوسط، کتاب خیلی سبز پیشنهاد می‌شود. این کتاب درسنامه کاملی داشته و تست‌های خوبی نیز دارد. اگر در درس اقتصاد سطح ضعیفی دارید، بهتر است از کتاب اقتصاد انتشارات مشاوران استفاده کنید.

بهترین کتاب‌های علوم و فنون کنکور انسانی

اگر سطح شما در این درس بالا است، کتاب خیلی سبز و آبی قلم‌چی برایتان بهترین انتخاب خواهند بود؛ اما اگر سطح پایینی در این درس دارید، پیشنهاد ما مطالعه کتاب علوم و فنون ادبی انتشارات مهر و ماه است.

بهترین کتاب‌های زبان عربی کنکور انسانی

کتاب عربی خیلی سبز، برای سطوح قوی و متوسط مناسب بوده و بهترین منبع عربی محسوب می‌شود؛ اما چنانچه سطح شما در این درس ضعیف باشد، بهتر است کتاب میگرو گاج را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین کتاب‌های جغرافیا کنکور انسانی

درس جفرافیا نیز همچون تاریخ، متن‌ محور بوده و سطح‌بندی خاصی برای آن وجود ندارد؛ اما به‌طور کلی، می‌توانید از کتاب‌های خیلی سبز یا مشاوران برای تسلط هرچه بیشتر در این درس استفاده کنید.

بهترین کتاب‌های جامعه‌شناسی کنکور انسانی

اگر در جستجوی کسب درصد بالا در درس جامعه‌شناسی هستید، کتاب کنکور جامعه‌شناسی خیلی سبز و جامعه‌شناسی نقره‌ای گاج انتخاب‌های بسیار خوبی برای شما به‌شمار می‌روند. این کتاب‌ها مطالب را به‌صورت ترکیبی بیان کرده و جزء بهترین منابع کنکور در درس علوم اجتماعی هستند.

بهترین کتاب‌های فلسفه و منطق کنکور انسانی

ما به کسانی که در جستجوی سؤالات چالش‌برانگیز فلسفه و منطق هستند، کتاب کنکور خیلی سبز را پیشنهاد می‌دهیم؛ اما اگر در این درس متوسط یا ضعیف هستید، بهتر است از کتاب‌هایی همچون آبی قلم‌چی یا مشاوران استفاده کنید.

بهترین کتاب‌های روانشناسی کنکور انسانی

درس روانشناسی بیشتر متن‌ محور است؛ اما برای تسلط بیشتر بر این درس می‌توانید کتاب روانشناسی خیلی سبز یا مشاوران را خریداری کنید. این کتاب‌ها دارای تست‌های تحلیلی بوده و پاسخنامه‌های خوبی نیز دارند.

خرید بهترین منابع تست کنکور

در این مطلب، چندین کتاب کنکور برای رشته‌های مختلف را معرفی کرده و درباره آن‌ها اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دادیم. آزمون کنکور یکی از چالش‌برانگیزترین آزمون‌ها در زندگی هر فرد بوده و می‌تواند آینده افراد را رقم بزند. ازاین‌رو، همه داوطلبان در جستجوی منابعی هستند که به آن‌ها در جهت فهم عمیق مطالب کمک کرده و مهارت تست‌زنی آن‌ها را افزایش دهد. اگر شما هم قصد خرید کتاب کنکور برای رشته‌های تجربی، ریاضی، انسانی و هنر را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت کتاب‌جم، نسبت به انجام مراحل خرید کتاب کنکور اقدام کنید.

 

کدخبر: 945274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟