عوامل موثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره

 

با توجه به افزایش هزینه های مربوط به اجاره و یا محل خرید کسب و کارهای ، شما می توانید با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای از فضای موجود جهت کسب و کار خود بهترین استفاده را نمایید.

با توجه به اینکه این نوع پارتیشن های همان طور که از اسمشان پیداست، عایق صوت می باشند، کارمندان در فضاها و محیط های جداشده می توانند در کنار هم و در سکوت کامل به کارها و وظایف روزانه خود بپردازند.

شما هم شاید جهت تهیه این محصول به قیمت های متفاوت و برند های مختلف برخورده باشید . در این نوشته می خواهیم به عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری  دوجداره بپردازیم.

اجزاء یک پارتیشن شیشه ای دوجداره :

  •  فریم های UPVC   و یا آلومینیومی
  • یراق آلات شامل لولا، دستگیره و سایر متعلقات که در قسمت های بازشو مثل درب ها و یا پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیشه های دوجداره مورد استفاده در پارتیشن
  • هزینه های مربوط به نصب و زیر سازی

با توجه به اجزا یک پارتیشن شیشه ای دوجداره که در بالا گفته شد به راحتی می توان به عوامل موثردر قیمت این نوع محصول دست یافت ، در ذیل به تفکیک اشاره می کنیم:

فریم پارتیشن دوجداره

اگر در پارتیشن دوجداره شما از فریم UPVC  بجای فریم آلومینیومی استفاده شود ممکن است کمی از ظرافت کار کم گردد اما قیمت آن مناسب تر خواهد شد.

یراق آلات

قیمت یراق آلات با توجه به نوع برند آن ، ترک یا آلمان متفاوت می باشد، یراق آلات آلمانی ROTO  از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی در برابر یراق آلات ترک دارند که مسلما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

شیشه دوجداره برای پارتیشن اداری

در قسمت شیشه دوجداره جهت پارتیشن اداری ، اگر از شیشه های دوجداره ساده استفاده کنید قیمت آن پایین تر است اما داخل فضای اتاق پیدا می باشد، شیشه های ساتینا بصورت کاملا مات می باشند که قیمت آن از شیشه ساده بالاتر است و فضای اتاق به کلی مات می گردد.

پیشنهاد می کنیم در پارتیشن اداری خود از شیشه های دوجداره ای استفاده نمایید که در بین آن یک کرکره آلومینیومی قرار داده شده است که با یک ولوم مخصوص که بر روی ستون عمودی فریم نصب می شود، می توانید کرکره را در مواقع لازم سایه و یا روشن نمایید. فقط توصیه می شود از برند های معتبر جهت کرکره استفاده نمایید.

همچنین در صورتی که فضا و معماری شما مدرن و هوشمند طراحی شده است می توانید از شیشه های لمیمنیت شده ای استفاده نمایید که شیشه توسط یک ریموت برقی مات و یا شفاف می شود.

نصب و زیر سازی پارتیشن

نصب و زیر سازی پارتیشن

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ، قیمت نصب و زیرسازی می باشد، جهت نصب پارتیشن اگر سقف واحد به صورت کاذب اجرا شده باشد باید توسط فریم های آهنی زیر سازی در آنها صورت پذیرد تا پارتیشن بر روی آنها پیچ و از استحکام کافی برخوردار باشد.

با توجه به موارد گفته شده در این نوشته می توان به راحتی بر عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن های اداری دوجداره پی برد و محصولات مختلف را در کنار هم بررسی و مقایسه نمود و با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

با انتخاب محصول پارتیشن اداری فاراد پنجره، هم کیفیت را خریداری کرده اید و هم زیبایی در عین سادگی، این محصول به طور حتم پاسخگوی نیاز شما می باشد.

جهت سفارش محصول با واحد فروش به شماره های ۰۲۱-۲۲۸۹۵۳۳۴ و ۰۲۱۲۲۸۹۵۴۳۰ تماس حاصل فرمایید.

آدرس وب سایت : https://www.faradwin.com/

 

کدخبر: 922443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟