کیس ایرپاد با طراحی متنوع در سامیت کیس

کارایی کاور ایرپاد

از آنجایی که شایع ترین علت آسیب دیدن روکش AirPods ترک و خط و خش در بدنه آن است، مقاومت در برابر این نوع آسیب ها یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول است. Top of Form

Bottom of Form

البته مقاومت و استحکام این محصول در برابر صدمات احتمالی به معنای هیچ نوع ضربه ای نیست. بدیهی است که اگر ضربه بیش از حد قوی باشد، AirPods آسیب می بیند. پس حتی پس از خرید این دستگاه نیز باید به خوبی از آن مراقبت کنید.

یکی از اصلی ترین تجهیزات برای محافظت کردن از کیس ایرپاد شما داشتن یک کاور ایرپاد است. زیرا اگر ایرپادهای شکننده روی زمین بیفتند یا به سطح ساییده شوند، به راحتی خراشیده می شوند و گاهی احتمال شکستگی آن ها نیز وجود دارد.

علاوه بر این، رنگ مدل و نوع ظاهر و فرم کاور می تواند در زیبایی ایرپاد اپل تاثیرگذار باشد، به طوری که انواع کاور در رنگ های مختلف تولید می شوند و کاربران می توانند محصولات متنوعی را در سامیت کیس با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند.

وزن مناسب کاور ایرپاد چقدر باید باشد؟

قاب مناسب AirPods باید وزن مناسبی داشته باشد. وزن زیاد روکش می تواند در جایی مشکل ایجاد کند. از طرفی وزن سبک آن مقاومت و استحکام بالایی ندارد و برای محافظت از ایرپادها گزینه مناسبی نیست. وزن کم و زیاد کاور AirPods با مواد به کار رفته در ساخت آن سازگار است. توصیه می کنیم برای خرید این نوع روکش دقت کنید که حداکثر وزن آن حدود 50 گرم باشد.

کاور چرمی ایرپاد

هنگام خرید قاب های AirPods، قطعا گزینه های زیادی خواهید داشت که یکی از آن ها قاب چرمی است. این نوع معمولاً از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود و با قفل مغناطیسی مطمئن می ‌توان از کیس ایرپاد در این قاب چرمی به خوبی محافظت کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد کاور ایرپاد سیلیکونی که یکی از پرطرفدارترین کاورها است، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

کاور چرمی ایرپاد

 

کاور ایرپاد سیلیکونی

از طرفی برای بسیاری از افراد ظاهر قاب ایرپاد برای آن ها حائز اهمیت است، خوشبختانه امروزه طیف وسیعی از قاب های ایرپاد وجود دارد و در مدل های مختلفی ساخته و تولید می شوند. به عنوان مثال، کاور ایرپاد سیلیکونی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قاب های ایرپاد در دنیا است.

این قاب از ضربه هایی که باعث شود به کیس آسیب وارد کند جلوگیری می کند و سطح قاب سیلیکونی بسیار نرم و صاف است. قاب سیلیکونی ایرپاد در رنگ های کمیاب عرضه می شود که استایل خاصی به ایرپاد شما می دهد.این نوع کاور ضخیم است و به دلیل لبه های ضخیم از آسیب دیدن ایرپادها جلوگیری می کنند.همچنین لازم به ذکر است که روکش سیلیکونی دارای آویز بوده و می توانید آن را روی بند کمر خود وصل کنید.

کاور ایرپاد فانتزی

این نوع کاور ایرپاد که بسیار پرطرفدار است دارای انواع سبک های تصویری زیبا می باشد. به عنوان مثال، یک قاب ایرپاد فانتزی به شکل بستنی، شخصیت های کارتونی و... وجود دارد.

کاور ایرپاد فانتزی

 

اهمیت استفاده از قاب گوشی

شما هیج موقع اطلاع نخواهید داشت که چه زمانی گوشی از دستتان خواهد افتاد و این یکی از مهم ترین دلیل استفاده از قاب گوشی است. برای مقابله با عواقب منفی در چنین مواقعی، یک قاب محافظ گوشی بخرید. زمانی که قصد خرید قاب گوشی را دارید، باید انواع قاب های محافظ را جستجو کرده و بهترین گزینه را برای گوشی خود انتخاب کنید.

کاورهای گوشی در رنگبندی و طرح هی مختلفی موجود هستند مثل قاب گوشی دخترانه، کاور گوشی سیلیکونی، قاب گوشی چرمی و ... بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب کنید. ابتدا باید اهمیت استفاده از قاب گوشی را درک کنید.

اگر یک قاب گوشی مناسب برای خود تهیه کرده باشید می توانید در برابر ضربه از آن بیشتر محافظت کنید. ه عبارت دیگر، دیگر نگران افتادن گوشی از دستتان مانند قبل نخواهید بود. بنابراین قاب و کاور می توانند از گوشی شما محافظت کنند. در ادامه در مورد کاور ایرپاد ژله ای توضیح می دهیم که بسیار زیبا و خاص‌پسند است.

کاور ایرپاد ژله ای

کاور ساخته شده از جنس ژله ای برای کیس ایرپاد از مواد TPU با کیفیت ساخته شده است. از خصوصیات این قاب می توان به نرم بودن، انعطاف پذیر، ضد ضربه و بادوام بودن آن اشاره کرد.

کاور پارچه ای

این نوع کاور ایرپاد از طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته و تولید می شوند. اما در مقایسه با دیگر کاورهای موجود مقاومت کمتری در مقابل ضربه دارند.

کاور ایرپاد باید چه سطحی از کیس را پوشش دهد؟

یکی دیگر از جنبه های مهمی که باید در هنگام خرید کیس AirPods در نظر گرفت، پوشش آن است. این بدان معناست که قاب ایرپاد از هر طرف از ایرپادها در برابر ضربه محافظت می کند. قاب جلو، قاب پشتی، لبه راست، لبه چپ، لبه پایین و دکمه ها از جمله عناصری هستند که باید به درستی قاب AirPods را بپوشانند. در هنگام خرید این محصول به این موارد توجه کنید.

هنگام خرید کاور ایرپاد باید به چه نکاتی توجه کنیم!

به نکات طلایی هنگام خرید کاور ایرپاد توجه کنید. شما می توانید کاورهای ایرپاد را در انواع و سبک های مختلفی برای خود تهیه کنید. این کیف ها از امنیت بالایی برخوردار هستند. بدین ترتیب ایمنی نوع چرمی این کیف بسیار بالاتر از نوع پارچه ای آن است. خرید یک محافظ کیس ایرپاد فرآیند سخت و پیچیده ای نیست. زیرا در مدل ها و طرح های مختلف به مشتریان عرضه می شود. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

Top of Form

Bottom of Form

اگر قصد خرید قاب ایرپاد یا کاور ایرپاد را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا به طور کامل و با دقت نیازها و انتظارات خود را از یک کاورایمن ایرپاد خود بررسی کنید. دانستن این موارد می تواند به شما در فرآیند خرید کمک زیادی کند تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

سخن پایانی

امروزه شرکت های مطرحی برای تولید انواع کاور ایرپاد اقداماتی انجام داده اند و به همین دلیل شاهد عرضه طرح ها، مواد و رنگ های متفاوت این محصول در بازار هستیم. همانطور که می ‌دانید وظیفه کاور محافظت از ایرپادها و کیس آنها است، بنابراین انتخاب جنس مناسب ضروری خواهد بود. از عواملی که باعث خرابی این محصول می شود می توان به ضربه خوردن، نفوذ آب و رطوبت، افتادن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. قبل از خرید قاب ایرپاد، جدا از سلیقه شخصی، نیازها و انتظارات خود را از یک کاور ایرپاد بررسی کنید.

 

کدخبر: 857887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟