الگوی کارآفرین محور، کانون برنامه ریزی شغلی برای مددجویان است/اشتغال 22 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: کارآفرینان حرفه ای یا رهبران شغلی، کانون برنامه ریزی شغلی مددجویان قرار گرفته اند تا فرصت های شغلی جدید و مستقلی برای متقاضیان تحت حمایت ایجاد کنند.

احمد رضایی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۳ راهبر شغلی فعال در استان اصفهان برای اشتغال مددجویان با کمیته امداد همکاری دارند، ادامه داد: از زمان شروع فعالیت طرح راهبران شغلی تاکنون این کارآفرینان در زمینه های دامپروری، صنایع دستی، قالیبافی، گیاهان دارویی، حمل و نقل، کشاورزی و ... ۲۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد را وارد عرصه کار کرده اند.

وی با اشاره به اینکه زنجیره های شغلی در مسیر راهبری، مرحله به مرحله ارزش محصولات تولیدی مددجویان را افزایش می دهند، افزود: در این زنجیره ها کلیه قسمت های کاری به هم وابستگی نزدیک دارد به نحوی که مانند قطعات یک پازل، کامل کننده مدل اجرایی در هر زمینه شغلی هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، به برند جمعی احسان نیز اشاره داشت و گفت: این نهاد با رویکرد رقابت پذیری و توسعه کسب و کار مددجویان و راهبران شغلی، به ثبت ملی علامت جمعی احسان اقدام کرده و در مسیر توسعه این برند حرکت می کند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 996977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟