تحقق بسیاری از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور در لرستان/ دور دوم انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان؛ احمد وحیدی روز سه‌شنبه در حاشیه معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران درباره آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات گفت: با پشت سر گذاشتن بسیار خوب مرحله اول انتخابات و  انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب در این دور، انتخاب ۴۵ نماینده به دور دوم کشیده شد. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد افزود: در ۸ حوزه  انتخابیه که قرار است بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند انتخابات  به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وحیدی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد گفت: مقدمات برگزاری برای انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت ماه آماده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نگاه ویژه دولت به لرستان گفت: بسیاری از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور در لرستان محقق شده است و موضوعات کلانی مانند معشوره مقدمات آن در دولت انجام شده و فرآیند قانونی آن طی شده است و منابع آن نیز تامین خواهد شد.

 وحیدی با اشاره به اینکه راه‌آهن لرستان طی سال‌های متمادی تنها ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: طی یکسال اخیر ۱۳ درصد پیشرفت کرده و در حال حاضر ۵۱ درصد پیشرفت دارد و یک مشکل ساده حقوقی پیش آمده که آن نیز برطرف می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰ همتی بخش خصوصی در لرستان، افزود: این می‌تواند به سرعت رشد بیشتری پیدا کند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 991184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟