با هم افزایی مدیران و مشارکت مردم، بخش اعظمی از مشکلات جامعه حل خواهد شد

به گزارش رکنا ازقزوین، علی شعبانی در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با محوریت صیانت از اراضی کشاورزی و با حضور دادستان مرکز قزوین، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع حفظ حقوق بیت المال همچون پیشگیری، یک موضوع فرا قوه ای است و همه سازمان ها باید به فراخور تکالیفی که بر عهده دارند با هم افزایی برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم تلاش کنند.

وی با تاکید بر  مشارکت مردم در امور جامعه گفت: حضور میدانی و اجرایی نهاد های مردمی در تمام عرصه های کشور تاثیر گذار است و قطعا با هم افزایی مدیران و مشارکت مردم، بخش اعظمی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: با تشکیل کارگروه مشترک متشکل از واحد حفاظت و بازرسی دستگاه های مختلف می توان ظرفیت جدیدی را در کنار ظرفیت دستگاه ها برای کنترل بازار و رسیدگی به مشکلات جامعه ایجاد کرد.

گفتنی است: پیش از این جلسه "رزمایش استانی حافظان زمین"  با حضور مسوولان حاضر و همراهی ۴۰ ضابط قضایی و ۲۰ خودرو از دستگاه‌های امور اراضی، منابع طبیعی، محیط زیست و اداره کل مسکن و شهرسازی با هدف صیانت از اراضی کشاورزی، منابع طبیعی، آب و خاک برای گشت زنی تا پایان ایام نوروز آغاز شد.

منبع : روابط عمومی دادگستری کل

 

لیلابیگدلی/قزوین

کدخبر: 980320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟