اضافه شدن ۲۴۰ تخت به بیمارستان های مشهد در دوران کرونا

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ۲۴۰ تخت در دوران کرونا به تخت های بیمارستان های مشهد افزوده شده است؛ گفت: بدین منظور در بیمارستان‌های قائم و امدادی مشهد هر یک ۷۰ تخت و در بیمارستان امام رضای این شهر ۱۰۰ تخت بستری برای ارتقای توان خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی اضافه شده است.

وی افزود: بازسازی و آماده‌سازی بخش داخلی بیمارستان امام رضا (ع) برای بیماران کرونایی و پیگیری ساخت و تکمیل هشت اتاق ایزوله تنفسی و افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن ساز در این بیمارستان، افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن‌ساز بیمارستان قائم و ایجاد فضای سی. سی. یو با هشت تخت بستری جدید در این بیمارستان از دیگر اقدامات انجام شده در دوران کرونا بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هفت دستگاه اکسیژن‌ساز نیز برای بیمارستان‌های درگیر کرونا زیر پوشش شبکه‌های بهداشت و درمان خواف، کاشمر، تایباد، درگز، سرخس و قوچان و همچنین بیمارستان طالقانی مشهد به ظرفیت‌های ۳۲۰، ۴۱۰ و ۶۲۰ لیتر تهیه و نصب شده است.

بحرینی بیان کرد: نصب ۲ دستگاه سی. تی. اسکن جدید در بیمارستان‌های قائم (عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد از جمله اقدامات درمانی در حوزه مقابله با کرونا به شمار می‌رود.

کدخبر: 721456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟