راننده 206 قاچاقچی بزرگ زیباکنار بود

 سردار عزیزاله ملکی موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

به گزارش رکنا رشت، وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: پس از تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد، خودرو ۲۰۶ حامل موادمخدر این قاچاقچی در محور رشت به زیباکنار در حال تردد است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استقرار نامحسوس در این محور و رویت خودرو مورد نظر نسبت به تعقیب و مراقبت آن اقدام و مخفیگاه متهم را در زیباکنار شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این مکان، ۳۱ کیلوگرم ماده مخدر هروئین و ۳ کیلوگرم ماده محرک شیشه که از کشورهای شرقی وارد شده بود، کشف و در این راستا یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سردار ملکی از معرفی قاچاقچی ۳۵ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد.

وی با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود اذعان داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 702994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟