گریه های دزد مهربان در برابر بازپرس

6 اسفند ماه امسال اهالی منطقه بلوار ابوذر در تماس با ماموران کلانتری 132 نبرد از ماجرای ورود 2 جوان مرموز به خانه یکی از همسایه هایشان خبر دادند.

ماموران زمانیکه پای در محل سرقت گذاشتند جوان موتور سواری با دیدن آنان پا به فرار گذاشت و ماموران خیلی زود برای دستگیری 2 جوان داخل خانه وارد عمل شدند که یکی از آنها توانست از پنجره ساختمان پا به فرار بگذارد و جوان دیگر که داخل سرویس بهداشتی پنهان شده بود زمینگیر شد.

بدین ترتیب پسر جوان به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه 34 در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا دیگر جرائم شان فاش شود.

ابراهیم 18 ساله در اعترافاتش به ماموران گفت: اواخر بهمن ماه بود که برای کار نظافت به تهران آمدم و در یک شرکت خدماتی مشغول به کارشدم.

وی افزود: روزها در خانه مردم مشغول به کار بودم و شب ها برای استراحت در شرکت می ماندم تا اینکه یک شب که به قهوه خانه رفتم بودم 2 تن از همشهریانم را دیدم و متوجه شدم که آنها شب ها اقدام به سرقت داخل خانه می کنند.

دزد جوان ادامه داد: چون قصد داشتم رویاهای خواهرزاده ام را که چندی پیش پدرش آنها را ترک کرده بود به ثمر برسانم تصمیم گرفتم تا با دوستانم دست به دزدی بزنم.

ابراهیم در حالی که اشک می ریخت گفت: سواد ندارم و در این مدت که دزدی کردیم حدود 10 میلیون تومان به جیب زدیم و همیشه من بیرون از محل سرقت نگهبانی می دادم اما در آخرین دزدی با یکی از دوستانم وارد خانه شدم که ماموران سر رسیدند و اکبر از من خواست تا داخل خانه بمانم که از ترسم در سرویس بهداشتی خانه پنهان شدم که ماموران دستگیرم کردند.

پسر جوان که یکبار سابقه زندان دارد ادامه داد: سال گذشته با عمویم به سمت باغش در حال حرکت بودیم که ماموران جلویمان را گرفتند و در بازرسی از موتور موادی را که برای عمویم بود پیدا کردند که با خواسته عمویم این جرم را گردن گرفتم تا وی کارهای آزادی ام را انجام دهد وگرنه قبل از اینکه با دوستانم روبرو بشوم دست به هیچ کار خلافی نزده بودم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 متهم این پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 62229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟