عضو شورای انقلاب فرهنگی: عقل بچه‌های امروز از ما بیشتر است

به گزارش رکنا، حسن رحیم‌پور ازغدی گفت: نسل جدید که با موبایل و فیلم‌ها و ... سر و کار دارند ضریب هوشی و اطلاعات عمومی بیشتری از دوره ما دارند و حتی بعضی از بچه‌های ابتدایی عقلشان هم از ما بیشتر است! نسل جدید با تمام رسانه‌های جهان در ارتباط هستند و فیلم‌های سینمایی ۷۲ ملت را می‌بینند و موسیقی‌های آن‌ها را گوش می‌کنند و با دیدگاه‌ها و ادیان آن‌ها آشنایی دارند.

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سومین همایش سرشبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با عنوان «میان‌داران جهاد ۳» که امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، گفت: در اوایل انقلاب و زمان جنگ مساجد  فعال بودند. هر مسجد در هر محله حداقل ۷۰ تا ۱۰۰ نوجوان و جوان فعال داشت. شب‌ها دور هم جمع می‌شدند و در بسیج ساماندهی می‌شدند و در دوره‌های ورزشی و مذهبی و تفریحی شرکت می‌کردند.

وی افزود: مسجد محل ما در بالاشهر و اعیان‌نشین مشهد بود. در دوران جنگ این مسجد ۴۰ شهید تقدیم کرد و چند نفر از آنان نیز ترور شدند.

رحیم‌پور ازغدی با انتقاد از تعطیلی مساجد و بی‌برنامگی در ساخت مساجد گفت: نصف مساجد امام جماعت ندارد و تعطیل است. مسجد بدون برنامه می‌سازند، بقیه هم فقط برای اقامه نماز باز و بسته می‌شود. اگر این مساجد را اختیار دشمن قرار دهیم با همین‌ها کشور را می‌گیرند! آموزش و پرورش را به دشمن بدهید ببینید چه کار می‌کنند. از همین مدارس صد هزار نیروی انتحاری علیه ما می‌سازند!

 

کدخبر: 998191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟