ساماندهی پارکینگ های حرم مطهر برای خودروهای زائران امام راحل در منطقه 19

به گزارش رکنابه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 ،حسین اخگر پور با اشاره به برگزاری نشست با مسئولان پلیس راهور تهران بزرگ، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و بازدید های میدانی مکرر افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک این منطقه مسئولیت جداسازی پارکینگ های شماره پنج، شش، هفت، هشت، ده، یازده، دوازده و سیزده را در دستور کار قرار دارد.

 وی ادامه داد: عملیات جداسازی محل پارک خودروها از پارکینگ شماره هفت آغاز شده و پیش بینی می شود در سایر پارکینگ های یاد شده 2 کیلومتر نیوجرسی جانمایی شود.

این مسئول در خصوص سایر اقدامات پیش رو به نصب 200 عدد جهت نما، استوانه، خطر نما، 20 عدد بشکه ترافیکی، 50 عدد شبرنگ برای آشکارسازی نیوجرسی، 5 کاشن تانک، بنرهای اطلاع رسانی زائرین، تابلو پارکینگ شهرستان ها اشاره کرد.

اخگر پور بیان کرد: منطقه 19 به دلیل همجواری با حرم مطهر امام راحل همه ساله مفتخر به میزبانی از زائران شهرهای مختلف ایران است و شهرداری این منطقه در پهنه پیرامونی و مسیرهای منتهی به برگزاری مراسم 14 خرداد در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم با اجرای اقدامات در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک آمادگی کامل خدمت رسانی را دارد.

 

کدخبر: 998062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟