واکنش عضو شورای شهر به قطع درختان پارک ستارخان: وقت جا به جایی درختان نیست/
منتقدان قصد سیاسی کردن ماجرا دارند/ شهرداری سال گذشته 4هزار هکتار درخت کاشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، قطع درختان پارک ستارخان خبر بود که صبح امروز از سوی سایت خبری شهرما اطلاع رسانی شد. دراین خبر آمده بود. قطع درختان  در ضلع شمال شرقی پارک در مجاورت خیابان نازگل رخ داده که به تخریب محدوده‌ای بالغ بر ۲۰۰ متر مربع انجامیده است.

شهرداری حتی از نصب یک تابلو یا حتی بنر برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در این خصوص هم دریغ کرده است تا حساسیتی در ساکنان محله ایجاد نکند.

بابایی عضو شورای شهر تهران واکنش به این اتفاق به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: وقت جا به جایی درختان نیست.منتقدان قصد سیاسی کردن ماجرا دارند. شهرداری سال گذشته 4هزار هکتار درخت کاشت!

مهدی بابایی، عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: برای جا به جایی درخت، درخواست ها به کمیسیون ماده 7 ارجاع داده می شود که باید از این طریق این موضوع را پیگیری کنم. با این وجود الان فصل جا به جایی درخت تمام شده است و علت این موضوع روشن نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: ایجاد این شائبه که آقای زاکانی با درختان مشکلی دارد را قبول ندارم و منتقدان قصد سیاسی کردن ماجرا را دارند .

این عضو شورای شهر گفت: وقتی که 4 هزار هکتار درختکاری فقط در یک سال در پایتخت انجام می شود؛ این موضوع که چرا شهردار تهران با درختان مشکل دارد را قبول ندارم.

مهدی بابایی در پاسخ به اینکه موضوع کشتن درختان چه ارتباطی با کاشتن درختان دارد، گفت: باید موضوع را بررسی کرد و اینکه شهروندان عکس بفرستند و از موضوعی خبر بدهند دلیلی برای قطع درختان نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 990047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟