کلنگ‌زنی دومین مرکز بزرگ عملیات آتش‌نشانی کشور در مشهد

به گزارش رکنا، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با اشاره به مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد و چند پروژه حوزه خدمات شهری، اظهارکرد: چند روز قبل بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد کلنگ زنی شد که با توجه به مساحت و زیربنا جزو بهترین مراکز آتش نشانی کشور و دومین مرکز بزرگ کشور خواهد بود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی و تعداد زائران مشهد، نیاز به ساخت چنین مرکزی بود؛ در هفته محیط‌زیست اتفاقات خوبی رقم خورد و نیروهای نخبه مدیریت شهری توانستند کاری انجام دهند که مانع خروج ارز از کشور شده و آورده اقتصادی ایجاد می‌کند.

رئیس شورای استان خراسان رضوی افزود: ایجاد مرکز پایش آلایندگی مشهد بی‌نظیر است؛ زیرا خرید این دستگاه نیازمند مبالغ سنگین بود اما با هزینه پایین توسط نیروهای نخبه مدیریت شهری طراحی و راه اندازی شده است.

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: تنش آبی امسال با توجه به خشکسالی گسترده، نیازمند صرفه‌جویی منابع آبی و مدیریت فضای سبز است و باید با استفاده از روش‌های نوین، علاوه بر کاهش مصرف آب، فضای سبز موجود را حفظ کنیم تا اتفاقات خوبی شکل بگیرد.

ایلنا

کدخبر: 901490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟