مسئولان پل نساختند، اهالی روستای لیالکُل گیلان خودشان دست به کار شدند + فیلم
حجم ویدیو: 11.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

روستای لیالکل در شهرستان سیاهکل قرار گرفته است. روستای لیالکل یکی از روستاهای دیدنی استان گیلان است. اهالی روستای لیالکل وقتی دیدند که هیچ کدام از مسئولان حاضر نیستند که برایشان پل بسازند، خودشان دست به کار شدند و برای روستای لیالکل یک جاده روستایی ساختند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، اهالی روستای لیالکل بالا از توابع شهرستان سیاهکل استان گیلان وقتی دیدند که مسئولان دائما وعده و وعید می دهند و حاضر نیستند یک پل برای آنها بسازند، خودشان دست به کار شدند و تلاش کردند که یک جاده روستایی بسازند تا روستای خود را به نزدیکترین پل روستایی موجود در منطقه متصل کنند.

در واقع، روستای لیالکل در سمتی از شیم رود قرار گرفته است که بدون وجود یک پل ماشین رو، امکان دسترسی اهالی این روستا به جاده اصلی وجود ندارد. اما با وجود این که اهالی این روستا بارها از مسئولان محلی درخواست کرده اند که یک پل روستایی برایشان احداث شود، مسئولان هر بار به یک بهانه از احداث پل طفره رفته اند.

در این میان در بالادست روستای لیالکل، روستایی دیگر به نام روستای سیاه بیجار وجود دارد که در آن یک پل آهنی وجود دارد و اهالی روستای لیالکل برای این که به جاده اصلی دسترسی پیدا کنند، به این نتیجه رسیده اند که خودشان باید دست به بیل و کلنگ بزنند و یک جاده روستایی بین روستای خودشان و سیاه بیجار بکشند تا بتوانند راحت تر به این روستا دست یابند.

البته اهالی این روستا از مسئولان محلی درخواست دارند حالا که برای آنها پل نساختند و خودشان دست به کار ساخت جاده روستایی شدند، حداقل یک ماشین آلات مخصوص راهسازی را برای مدتی در اختیارشان قرار دهند تا آنها مجبور نباشند که تا انتهای این مسیر روستایی را با بیل و کلنگ صاف کنند.

کدخبر: 755643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمدحسین خودکار دبیر گروه : آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟