افتتاح ساختمان جدید بیمارستان سوختگی در یزد / آغاز به کار ۶۹۰ خانه بهداشت و درمان با حضور نمکی در یزد + فیلم
حجم ویدیو: 26.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59

ساختمان جدید بیمارستان سوختگی یزد امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد. ساختمان جدید بیمارستان سوختگی یزد با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان و با زیربنای ۳۵۰ متر مربع افتتاح شده است. ساهتمان جدید بیمارستان شهدای محراب، دومین بیمارستان سوختگی یزد محسوب می‌شود. بیمارستان سوختگی یزد توانایی خدمت‌رسانی به مردم این استان و استان‌های همجوار را دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح بیمارستان سوختگی یزد درباره علت سفر خود به این استان توضیح داد: برای عرض خسته نباشید به استاندار ارجمند و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی یزد و برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا به افتتاح تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها و زیرساخت‌هایی که در این مدت فراهم شده است، به استان یزد آمده ایم.

وی افزود: فردا از استان یزد صدها خانه بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی که برای تکمیل زیرساخت های درمانی کشور مورد نیاز است، افتتاح خواهد شد.

نمکی ادامه داد: استان یزد یکی از استان‌های موفق هم در مدیریت کرونا و هم در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی لازم برای خدمت‌رسانی به مردم این استان و استان‌های همجوار بوده است.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح بیمارستان شهدای محراب یزد عنوان کرد: مرکزی که اکنون در آن قرار داریم، یک مرکز سوختگی است که تعداد قابل توجهی از اتاق عمل تخت بستری و تخت آی‌سی‌یو برای بیماران سوختگی دارد و اکنون با افتتاح این مرکز، زیر ساخت مناسبی برای خدمت‌رسانی به بیماران سوختگی در استان یزد و استان‌های همجوار فراهم شده است.

وی با تاکید بر مدیریت مناسب کرونا در استان یزد گفت: ارزیابی ما از مدیریت کرونا در استان یزد بسیار مناسب است، به نحوی که هم ستاد استانی و هم استاندار ارجمند و هم عزیزان دانشگاه علوم پزشکی برای مدیریت این بیماری بسیار خوب عمل کردند و چند پیک را با موفقیت مدیریت کردند و امیدواریم با مراقبت شدید این دوستان پیک جدیدی در استان یزد ورود پیدا نکند.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا با مرکزیت استان یزد و از طریق ویدئو کنفرانس، ۶۹۰ پروژه زیرساختی شامل خانه های بهداشت و درمان را در سراسر کشور افتتاح خواهد کرد.

کدخبر: 700671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمدحسین خودکار
آیا این خبر مفید بود؟