برف روبی یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی آذربایجان‌غربی در شبانه روز گذشته

 به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهارداشت: هم اکنون جوی آرام و بدون بارش در محورهای مواصلاتی برقرار بوده و تردد روان در کلیه محورهای مواصلاتی جاری است.
وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی سراسر استان هستند اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون ١١٠ نفر از راهداران با برفروبی یک هزار و ١٠٠ کیلومتر از  مواصلاتی اصلی و روستایی آذربایجان‌غربی مانع از انسداد جاده ها و اختلال در ترددها شدند.
دست نشان در ادامه اضافه کرد: به طور میانگین در این مدا شاهد برف و کولاک ١۴٨ ساعته در جاده های استان برف بوده ایم که با بهره گیری از ١۴۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین نسبت به اجرای عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مقدار شن و ماسه استفاده شده در عملیات راهداری زمستانی در شبانه روز گذشته نزدیک به ۵۰۰ تن بوده و با تلاش های راهداران استان بیش از ٢٠ خودرو رها سازی و ٧۴ راه روستایی بازگشایی شد و در حال حاضر نیز راهداران در تلاش برای بازگشایی ۴٩ محور روستایی مسدود هستند.

نسرین معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟