اولین فیلم از تشییع پیکر رضا داوودنژاد

به گزارش رکنا، رضا داوودنژاد هنرمند و بازیگر علی رغم گذشت بیش از ١٠ سال از پیوند کبد در بیمارستان نمازی شیراز؛ تخصصی ترین مرکز پیوند کبد در ایران به دنبال ایجاد اختلالات شدید آنزیم‌های کبدی در ٤٤ سالگی درگذشت.

امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ مراسم یادبود رضا داوودنژاد در خانه سینمای وصال با حضور بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون برگزار شد.

پدر زن رضا داوودنژاد در بخشی از صحبت های خود در این مراسم گفت: عزیزان، فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه برای من افتخار است در کنار شما جانان جان سخن بگوییم.

این بار در خصوص انسانی والا سخن می گوییم. او مصداق خاص و واقعی رفاقت بود و بهترین همسر.

ببخشید که بغض و اندوه گلویم را فشارده است اما چهره اوهمیشه خندان بود.

سخت است چون از کنج وجودش انبوهی از صداقت و نگاهی پر از مهر عشق زندگی و همدلی و ده ها خصلت الهی در او جای گرفته گرفته بود.

هیچ گاه جز لطف و مهرورزی از او ندیدم. در مقابل سختی های زندگی سر خم نمی کرد.

در ادامه سام درخشانی در این مراسم به نمایندگی از جمعی از هنرمندان گفت : به همگی تسلیت عرض می کنم و چقدر هیف که داریم فعل بودند را برای ایشان صرف می کنیم.

نیما حسنی نسب یکی از منتقدان سینما با حضور در این مراسم گفت:قبلا بار ها فیلم مسائل شیرین را با لبخند میدیدم اما دیشب نتوانستم او را ببینم، یکی از واقعی ترین نماینده های او در سینما شادابی بود و همه او را این گونه یاد خواهند کرد.

امروز هم سوگوار رضای نازنینیم هم سوگوار جوانی خودمان! کاش با فرمان کات همه چیز عوض می شد و چشمان شیطان و خندان او دوباره باز می شد!

علی داوود نژاد برادر با اشک و بی تابی بسیار همه حضار را اندوهگین کرد و در بخشی از صحبت هایش گفت:«آقا رضا کپل قشنگم کجایی تو بابا جهان ، قربونت برم که مامان و بابا رو می دیدی لبخند میزدی تا نگرانشون نکنی از حالت!

تو تا آخرین لحظه سر قولت ایستادی که گفتی مراقب بابا باشیم، این همه عجله واسه چی بود ، به خدا که خیلی زود بود خیلی جوون بودی برای رفتن!

بخدا اگر می گفتن علی تو برو که رضا برگرده ، حرفشون تموم نشده بود قبول می کردم»

علیرضا دهکردی از بازیگران سینما و تلویزیون و عضو هیئت مدیرهخانه سینما گفت: من از طرف خودم و هیئت مدیره خانه سینمابه خانواده محترم ایشان عرض تسلیت دارم  و امیدوار باشیم که امسال سال زیبا تری را همراه با سینمای پربار تری داشته باشیم.

کدخبر: 985943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟