از شکر دوری کنید + فیلم

به گزارش رکنا، یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام تغییر رژیم غذایی مورد توجه قرار بگیرد تغییر تدریجی است. بدین معنا که یک رژیم غذایی که میزان مصرفی شکر بالایی دارد باید به صورتی آرام و روندی آهسته مقدار شکر آن کاهش پیدا کند.

 این امر ممکن است همراه با حذف کردن مشخص‌ترین منابع قندی از رژیم غذایی باشد. به طور مثال در ابتدا می‌توان با اجتناب از خوردن خوراکی هایی مانند کیک، شکلات‌ها، کلوچه و شیرینی شروع کرد.

همچنین افراد می‌توانند میزان قند را که به همراه چای خود مصرف می‌کنند کاهش دهند و سپس به تدریج آنها را از وعده‌های غذایی حذف کنند. داشتن یک رژیم غذایی بدون شکر می‌تواند در ذائقه تاثیری مثبت ایجاد کند، در این صورت ممکن است فرد دیگر تمایلی به خوردن شکر نشان ندهد.

قانون اولیه تغذیه

نخوردن شکر قانون اولیه تغذیه درست است و واقعا مهم ترین قانون است. اصلا به خاطر بحث کالری اش نیست. شما درواقع یک ماده سمی را وارد بدن تان می کنید که بدن شما درکی از کالری شکر ندارد. پس شما قادر به از بین بردن آن با انجام کاردیو یا تمرین نیستید. ممکن است در روز 100 کالری بسوزانید و روزانه فقط 100 کالری شکر مصرف کنید ولی نمی توانید میزان هزار کالری شکر را از بین ببرید. چون شکر روی هورمون های شما تاثیر می گذارد و وقتی این اتفاق بیفتد روی کل سیستم بدن تان تاثیر منفی می گذارد. پس حرف آخر این است که تا جایی که می توانید از شکر دوری کنید.

کدخبر: 976668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟