چمران به سوال پاسخ نداد، خبرنگار جلسه را ترک کرد/واکنش چمران به ترک جلسه توسط خبرنگار رکنا: حتما گرسنه شده اید!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، صبح امروز، شانزدهم مردادماه سال 1402 نشست خبری مهدی چمران ، رئیس شورای شهر تهران در آستانه روز خبرنگار با نمایندگان رسانه های مختلف کشور در شورای شهر برگزار شد.

در این نشست خبری، زهرا علی هاشمی، خبرنگار اجتماعی رکنا از مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص میزان رضایت رئیس شورای شهر به عنوان نماینده مردم در  پارلمان شهری، از عملکرد شهرداری در دوره مدیریت علیرضا زاکانی در بخش های اجتماعی، فرهنگی و پاکسازی و نظافت شهری سوال کرد که اینگونه پاسخ شنید:" سوال شما درست نیست. به این سوال پاسخ نمی دهم."

اصرار خبرنگار برای رسیدن به پاسخ از رئیس شورای شهر تهران در خصوص برآورد شورای شهر تهران از عملکرد شهرداری در معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری به این پاسخ رسید:" من به هیچ عنوان به این سوال شما پاسخ نمی دهم."

وقتی مهدی چمران در مورد سه بخش  مهم، ماموریت شهرداری در مدیریت شهری هیچ پاسخی به خبرنگار نداشت خبرنگار از روی صندلی بلند شده و ضمن بیان اینکه شما در آستانه روز خبرنگار حاضر نشدید به سوال خبرنگار در مورد برآورد رویکرد شهرداری در بخش اجتماعی و فرهنگی و پاکسازی شهری پاسخ بدهید. با اجازه این جلسه را ترک می کنم. چمران گفت: "شما سوال شخصی خود را به نام مردم می پرسید" خبرنگار گفت: " رسانه ما برای مردم است و من سوال مردم را از شما می پرسم."

چمران در نهایت گفت: موفق باشید.به حتم شما گرسنه هستید که جلسه را ترک می کنید!" و پاسخ خبرنگار این بود: تنها به دلیل عدم پاسخگویی شما این جلسه را ترک می کنم.

خبرنگار رکنا بعد از این سوال و پاسخ جلسه را ترک کرد.