3 جوان قمه به دست جوان تهرانی را فلج کردند / در تهرانسر رخ داد + عکس و فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 24.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18

مرد جوان در یک درگیری قطع نخاع شد. مرد جوان پس از قطع نخاع نتوانسته است بهبود پیدا کند. اشراری که مرد جوان را قطع نخاع کرده بودند بازداشت شدند و به قطع نخاع کردن مرد جوان اعتراف کردند. در ادامه ماجرای قطع نخاع شدن مرد جوان را بخوانید.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 30 تیرماه امسال گزارش یک فقره درگیری در تهرانسر به ماموران پلیس امنیت پایتخت گزارش شد. با اعلام این خبر، تیمی از ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

تحقیقات میدانی ماموران پلیس امنیت نشان داد 15 مرد شرور با قمه به مرد تهرانی در خیابان اصلی تهرانسر حمله کردند. براثر این درگیری مرد جوان با ضربه های قمه قطع نخاع شد.

سرهنگ " پیام کاویانی " رئیسی پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از دریافت این اطلاعات مهم به ماموران پلیس دستور داد تا عاملان قطع نخاع مرد جوان را شناسایی و دستگیر کنند.

بنابرحساسیت موضوع ، ماموران پلیس امنیت با متمرکز کردن همه  شاخه های تحقیقاتی روی پیداکردن مخفیگاه 3 متهم اصلی پرونده که مرد جوان را در خیابان تهرانسر قطع نخاع کرده بودند، توانستند آنها را کمتر از 4 ماه دستگیر کنند.

متهمان دربازجویی های پلیس با مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر درگیری و قطع نخاع کردن مرد جوان در محله تهرانسر اعتراف و دلیل نزاع را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

گفتگو با مرد جوان که قطع نخاع شد

فرد حادثه دیده در پنجاهمین طرح رعد برنامه امروز ماجرای درگیری را اینطور به خبرنگار رکنا، توضیح داد: حادثه دقیقا شب عید قربان اتفاق افتاد. راهی خانه یکی از بستگان بودم که 15 نفربا 3 ماشین به من حمله کردند. من هیچ اختلافی با متهمان نداشتم. آنها درپاسخ سوال من مبنی  براینکه چرا من را مورد ضرب و شتم قرار داید گفتند تو در این حادثه بی گناه بودی.فقط می توانم دعا خدا سلامتی من را برگرداند.

گفتگو با متهم اصلی پرونده

متهم اصلی پرونده که زخم کاری به زندگی فرد حادثه دیده برجای گذاشته است درگفتگو با خبرنگار رکنا، ادعا کرد: با فرد حادثه دیدم از گذشته اختلافاتی داشتم زیرا او هم با چاقو به خانواده من حمله کرده بود. برای همین تصمیم گرفتم با حمله ای از او انتقام بگیرم.

پلیس با قاطعیت بخورد می کند

سردار " حسین رحیمی " فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این درگیری در تهرانسر و قطع نخاع شدن مرد جوان اظهار داشت: پلیس با جنایتکاران با قاطعیت برخورد خواهد کرد. دستگیری 12 متهم متواری دراین پرونده در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار دارد.

بنا به این گزارش با تائید " سردار حسین رحیمی " فرمانده انتظامی تهران بزرگ پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 738556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟