جنجالی ترین استوری احمدرضا عابدزاده / قاضی فیلترینگ تلگرام در دورهمی ورزشکاری !

بیژن قاسم‌زاده عامل فیلترینگ تلگرام بود. بیژن قاسم‌زاده اخیرا در استوری احمدرضا عابدزاده دیده شد. بیژن قاسم‌زاده قاعدتا باید در زندان باشد. بیژن قاسم‌زاده همه مردم را متعجب کرد.بیژن قاسم‌زاده به عنوان یکی از متهمان اصلی پرونده فساد اکبر طبری معاون سابق قوه قضاییه (آملی لاریجانی) در دادگاه حضور یافت.

به گزارش رکنا، قایقی قبل احمدرضا عابدزاده، پیشکسوت فوتبال، استوری جدیدی منتشر کرد.

در این تصویر "بیژن قاسم‌زاده" بازپرس سابق دیده می شود که قاعدتا الان باید زندان باشد! وی احتمالا در مرخصی است یا آزاد شده!

بیژن قاسم زاده

ردپای قاسم‌زاده در فیلتر تلگرام و پرونده تتلو

قاسم‌زاده، بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه است که دستور فیلتر تلگرام را صادر کرده و در پرونده‌های جنجالی مثل بازداشت تتلو و فرستادن سوشا مکانی به زندان اوین و همچنین محاکمه حمید بقایی حضور داشته، اکنون به عنوان یکی از متهمان اصلی پرونده فساد اکبر طبری معاون سابق قوه قضاییه (آملی لاریجانی) در دادگاه حضور یافته و پیش از این با صدور دستور فیلتر تلگرام حاشیه‌ساز شده بود، در فصل 96-95 لیگ برتر در مراسم برترین‌های سال فوتبال ایران حاضر شده و حتی با حضور بر روی سن جایزه مرد اخلاق را هم داده بود.

قاسم‌زاده پیشتر و در سال 90 به عنوان رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی منصوب و مشغول به کار شد و در دوران فعالیتش در این فدراسیون چند بار نامش در رسانه‌ها مطرح شد.

محرومیت غلامرضا محمدی به دلیل فحاشی

یک سال بعد و در جریان درگیری در فینال لیگ کشتی آزاد، غلامرضا محمدی را به دلیل فحاشی، تهدید و ضرب و شتم رئیس کمیته داوران با محرومیت یکساله مواجه کرد. وی در گفتگویی درباره حکم صادره گفت: می‌خواهیم این امپراتوری که بعضی‌ها برای خود درست کرده‌اند و هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند را از بین ببریم. در طرف مقابل اما اخباری پیرامون ارتباط او با تیم کشتی داماش بابل در لیگ برتر منتشر شد که وی در دفاع از خودش گفته بود: فقط حامی مالی را به سمت بابل هدایت کردم. حتی برای مقابله با ذهنیت‌ها، از سرمربی خواستم اگر حقی هم از داماش ضایع شد به خاطر من اعتراض نکنند تا شائبه‌ای پیش نیاید.

جدایی قاسم‌زاده از فدراسیون کشتی

قاسم‌زاده یک سال بعد و در پی ترفیع جایگاه در قوه قضاییه از فدراسیون کشتی جدا شد و به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت و شعبه دوم این دادسرا را برای رسیدگی به جرائم ورزشی به صورت اختصاصی در نظر گرفت و در دفاع از این تصمیم خود از لزوم رصد دقیق جرایم ورزشی و سالم‌سازی فضای ورزش برای حاکمیت اخلاق صحبت کرد.

فوتبالی‌ها قاسم‌زاده را با حکمی که علیه سوشا مکانی صادر کرد می‌شناسند و وی حکم به زندانی شدن گلر وقت پرسپولیس دارد که یکی از جنجالی‌ترین احکام سال‌های اخیر بود.

کدخبر: 738645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟