تجمعات دانشجویان و دانشگاهیان در محکومیت ترور سید حسن نصرالله و همبستگی با مردم لبنان + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم امروز طی ابلاغی فوری به دانشگاه ها، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سید مقاومت جناب سید حسن نصرالله ، دبیرکل فقید حزب الله لبنان اعلام کرده بود: با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز (هشتم مهر) همه دانشگاهیان کشور با همدلی یکپارچگی و وحدت کلمه به صورت سراسری و گسترده ضمن تعطیلی کلاس های درس با حضور در مساجد و اماکن اصلی دانشگاه با برگزاری تجمع راهپیمایی و نماز جماعت و اعلام همدردی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین و لبنان و به ویژه رهبران و فرماندهان مقاومت را محکوم کنند. خواهشمند است تمهیدات لازم برای این منظور مقرر شود.

گرامیداشت شهید مقاومت در دانشگاه تهران

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تهران امروز (یکشنبه) در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از محور مقاومت ومردم مظلوم لبنان و غزه در آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله شرکت کردند.

آیین گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله

تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه تربیت مدرس

تجمع ضد صهیونیستی دانشگاهیان تربیت مدرس در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، امروز ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز ظهر و عصر در صحن مسجد قدس دانشگاه و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

تجمع دانشجویان تربیت مدرس

برگزاری مراسم سوگواری در دانشگاه شریف؛ امشب

مراسم سوگواری دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف در سوگ سید مقاومت و سرداران اسلام با سخنرانی حجت‌الاسلام قاسمیان و با نوای کربلایی حسین سالکی امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

آئین گرامیداشت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و یاران ایشان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

 

آئین گرامیداشت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و یاران ایشان،‌ روز یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

تجمع دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

تجمع عظیم دانشگاهیان دانشگاه امیرکبیر در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله

تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی شهادت رهبر مجاهد مقاومت شهید نصرالله و مطالبه اقدام قاطعانه یکشنبه ۸ مهر بلافاصله بعد از نماز ظهر و عصر در صحن دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سخنرانی حجت‌السلام شعبان‌جولا برگزار می‌شود.

 

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ترور سید حسن نصرالله را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی صبح امروز یکشنبه 8 مهر در محکومیت ترور سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

تجمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله، تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات برای محکوم کردن شهادت سید حسن نصرالله

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، در تجمعی کشتار مردم و کودکان بی دفاع و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

خشم دانشگاهیان خراسان جنوبی از جنایات صهیونیست‌ها 

دانشجویان، روسا و اساتید دانشگاه های خراسان جنوبی روز یکشنبه با تجمع در دانشگاه بیرجند حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین به ویژه ترور رهبران مقاومت را محکوم کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان درتجمعی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را محکوم کردند.

 

تجمع دانشجویان علوم پزشکی کاشان

 

کدخبر: 1045868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟