هشدار پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان اهوازی! / این موارد را رعایت کنید!

به گزارش رکنا از خوزستان؛ سرهنگ سعید حسنوند سه شنبه در گفت‌وگوی رسانه ای اظهار کرد: با توجه اعلام بارندگی‌ و احتمال آب گرفتگی و لغزنده شدن معابر اهواز ، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود با توجه و دقت کامل رانندگی کنند تا از وقوع حادثه و تصادف پیشگیری شود.

وی گفت: همچنین رانندگان سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت نمایند و در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در شرایط بارندگی نیازمند دقت بیشتری است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شودهر چه سریعتر نسبت به دریافت معاینه فنی و رفع نقص تجهیزات ایمنی خودروی خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: هنگام بارش باران دید راننده محدود می‌شود و میدان دید کاهش می‌یابد به همین دلیل احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می‌رود، بنابراین لازم است تجهیزاتی مانند برف‌پاک‌کن،

ترمز چراغها و موارد دیگر که نقص آن‌ها می‌تواند در دید راننده تاثیر گذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص شود.

وی ادامه داد: عابرین پیاده نیز هنگام عبور از عرض خیابان به چراغ راهنمایی و عبور خودروها توجه کنند و موتورسواران نیز اکیدا توصیه می‌شود از تردد با موتورسیکلت در شرایط آب و هوایی بارانی و سواره‌رو لغزنده جهت سلامت خود و دیگران خودداری کنند تا شاهد وقوع سوانح رانندگی نباشیم.

کدخبر: 993232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟