بازداشت سارق خارجی با کیسه یک میلیاردی بر دوش

به گزارش رکنا،سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفـت:‌ روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۴۲ کن درحین گشت زنی در خیابان احمد کاشانی تهران بود که به یک نفر که در حال حمل کیسه‌ای بزرگ بود مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند.  

وی با بیان اینکه دقایقی بعد ماموران برای بررسی موضوع اقدام کرده و به این فرد نزدیک شدند، گفت:‌این فرد بلافاصله بعد از رویت ماموران کلانتری، با پای پیاده از محل متواری شد که در جریان یک تعقیب و گریز کوتاه ماموران با هوشیاری و درایت و با اجرای طرح مهار موفق به دستگیری متهم شدند.

قاسم پور با اشاره به بازداشت متهم و انتقالش به مقر انتظامی گفت:‌ ماموران در جریان بازرسی انجام شده از کیسه همراه متهم، بالغ بر یک میلیارد ریال اموال مسروقه شامل چهار دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه مانیتور، ۱۲ دستگاه دوربین مداربسته، دستگاه پوز و چهار دستگاه تلفن همراه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ متهم که ۴۸ سال سن داشته واز اتباع یکی از کشورهای همسایه بود، در جریان بازجویی‌ها به دستکم ۱۵ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم با دستور قضایی و برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

قاسم‌پور در همین راستا نیز به مردم توصیه کرد که برای جلوگیری از سرقت خودرو، خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل ردیاب، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

 

کدخبر: 998192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟