سناریوی مرموز در صحنه حلق آویز شدن زن جوان در خانه اش / خودکشی یا قتل به دست داماد خانواده؟!ً

به گزارش رکنا،  روز چهارشنبه هفته گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران از داماد خانواده به اتهام قتل دخترش شکایت کرد. پرونده با دستور قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: دخترم ۱۰ سال قبل ازدواج کرده بود. مدتی بود با شوهرش اختلاف پیدا کرده و به رفتار او شک کرده بود.

این اواخر دعوا و درگیری‌شان بیشتر شد. دیروز هرچه به تلفن دخترم زنگ زدم جواب نداد. تلفن دامادم هم پاسخگو نبود. مقابل خانه‌شان در جنوب غرب تهران رفتم که دیدم آمبولانس در حال انتقال جسد دخترم است. دامادم مدعی بود دخترم خودکشی کرده است. دخترم امید‌وار به زندگی بود و نمی‌توانست خودکشی کند. تا به حال خودکشی نکرده بود و بیماری روحی نیز نداشت.

از دامادم شکایت دارم. چون تصور می‌کنم او درپی اختلاف‌هایی که با دخترم پیدا کرده، دخترم را به قتل رسانده است. با شکایت این مرد، داماد خانواده نیز بازداشت و دیروز تحت بازجویی قرار گرفت و گفت‌: ۱۰ سال قبل ازدواج کردیم. او اوایل زندگی‌مان خوب بود اما در یک سال گذشته همسرم خیلی افسرده و گوشه‌گیر شده بود و به همه چیز گیر می‌داد. یک بارهم کلی قرص خورده بود تا خودکشی کند؛ سریع به خانه رسیدم و او را به بیمارستان برده و نجات دادم. روز حادثه به محل کارم رفتم و بعد از ظهر هرچه به او زنگ زدم جواب نداد.

زودتر مرخصی گرفته و به خانه بازگشتم.  دیدم او با پارچه‌ای در اتاق خودش را دار زده است. سریع چاقو آورده پارچه را بریده و او را پایین آوردم و اورژانس را خبرکردم که گفتند او فوت شده است. او از افسردگی رنج می‌برد اما نمی‌خواست تحت درمان باشد. همسرم خودکشی کرده و من در مرگ او نقشی ندارم.

روحانی‌زاده، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر گفت‌: با توجه به شکایت خانواده زن فوت شده و اظهارات شوهرش، این مرد در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

کدخبر: 996700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟