این مرد بمی در عروسی خون به پا کرد ! / قاتل یکسال مخفیگاه های مختلف داشت !

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی بم  بیان کرد: عامل این جنایت خونبار ،سال گذشته  به دنبال قتل پسر جوانی در مراسم عروسی یکی از تالارهای شهر بم،  از محل  حادثه گریخت. سرهنگ عزت‌ا... عبدلی نسب  ادامه داد: در حالی که  نیروهای پلیس هویت قاتل را شناسایی کردند اما متهم دائم  مخفیگاه و مکان خود را تغییر می‌داد.

این مسئول انتظامی افزود: در نهایت نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی و  تحقیقات بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش  به دام انداختند  و به فرار یک ساله وی پایان دادند. وی با اشاره به تکمیل پرونده این قاتل و تحویل متهم  به مرجع قضایی اظهارکرد: هرچند که ممکن است فرد یا افراد مجرم پس از انجام جرم به هر شیوه‌ای به دنبال فرار باشند اما پرونده این افراد هیچ گاه بسته نخواهد ماند و به منظور احقاق حق شهروندان هرگونه جرمی با تمام توان پیگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی بم در پایان  بابیان این که باوجود هشدارهای انتظامی، بیشترها نزاع‌ها و در پی آن قتل‌ها در محافل نامتعارف گروه دوستان اتفاق می افتد، تصریح کرد: لازم است با نظارت آگاهانه والدین بر رفتار و معاشرت های فرزندان جوان و نوجوان از وقوع رفتارهای ناهنجار، نزاع و قتل‌های ناشی از آن ها پیشگیری کنیم.

 

کدخبر: 993552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟