مرگ ۱۴۷ زن و مرد و کودک در تصادفات جاده ای همدان

به گزارش رکنا،دکتر ارتین کمالی اظهار کرد: براساس آمار سوانح رانندگی درون و برون شهری استان در چهار ماهه امسال ۱۴۷ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۴ نفر بوده است.

وی افزود: از ۱۴۷ متوفی حوادث رانندگی، ۱۵ نفر در سوانح درون‌شهری، ۹۵ نفر در تصادفات برون‌شهری، ۱۲ نفر در سوانح مسیرهای خاکی و روستایی و ۲۵ نفر در حوادث مرتبط با سایر مسیرهای ارتباطی استان همدان جان خود را از دست دادند.

کمالی خاطرنشان کرد: آمار تصادفات درون‌شهری در چهار ماهه سال گذشته ۱۵ نفر، برون‌شهری ۱۱۱ نفر، محورهای خاکی و روستایی ۱۲ نفر و سایر ۱۶ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه سال گذشته ۲۶۲۶ نفر شامل ۸۳۰ زن و ۱۷۹۶ مرد در تصادفات مجروح شده‌اند، ادامه داد: این آمار در چهار ماهه امسال ۲۶۴۲ نفر شامل ۷۸۹ زن و ۱۸۵۳ مرد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش شش دهم درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در بخش دیگری به مرگ دختر سه ساله‌ای در روستای کردآباد کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: روز گذشته –سه‌شنبه ۷ شهریورماه- پدر این کودک که سوار بر کامیون بوده، دنده عقب گرفته و متوجه حضور فرزندش در پشت ماشین نمی‌شود و متأسفانه او را زیر می‌گیرد و کودک در دم جان می‌بازد.

 

کدخبر: 924281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟