بازگشایی نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات چوب و یراق آلات در اصفهان+فیلم
حجم ویدیو: 4.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش رکنا از اصفهان؛ احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: بیش از ۵۰ تولیدکننده، توزیع کننده و تجاری از استانهای تهران، اصفهان، مازندران، مشهد، فارس و البرز در این رویداد حضور خواهند دارند و محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی در محیطی حدود هفت هزار و ۸۰۰ متر و با ۶۵ غرفه شاخص طراحی شده است، افزود: همچنین این نمایشگاه با حضور و حمایت اصناف مرتبط سازماندهی شده و تلاش شده تا بیشترین فرصت ها در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد تا بتوانند از این طریق بازار خود را گسترش و رونق دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان این رویداد را فرصتی مناسب برای رونق فعالیت های تجاری در این صنعت و تأمین نیازهای شهروندان دانست و گفت: صنعت چوب یکی از قدیمی ترین و حیاتی ترین صنایعی است که بشر آن را ایجاد کرد و طیف وسیعی از نیازهای خود را در طول تاریخ از طریق توسعه و تغییر شکل آن مرتفع کرد.

وی تصریح کرد: صنعت چوب امروزه بخش مهمی را در سراسر جهان شامل می‌شود و کاربرد آن در مصالح ساختمانی و به منظور تهیه وسایل منزل یا استفاده تزئینی سهمی وسیع تر در زندگی بشر یافته است.

طحانیان صنقش صنعت چوب را در زیست بشری پررنگ دانست و تصریح کرد: اگرچه در گذشته شغل نجاری وابسته به مهارت دست بشر بود اما سرعت رشد فناوری و نفوذ نوآوری در تمامی صنایع سبب تحول چهره آنها شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان تاکید کرد: بیست و یک دوره گذشته این نمایشگاه بصورت تلفیقی در کنار نمایشگاههای دیگر برگزار شده اما بیست و دومین دوره و بزرگترین نمایشگاه صنعت چوب و ماشین آلات و مواد اولیه و یراق آلات این رویداد برای نخستین بار بصورت تخصصی در استان اصفهان برگزار شده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی‌ست بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات چوب و یراق آلات از امروز سه شنبه بیست و پنجم تا جمعه بیست و هشتم اردیبهشت سالجاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی برگزاری نمایشگاه اصفهان در منطقه روشن‌دشت در حال برگزاری است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 997706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟