تورهای گردشگری رایگان برای محلات کم برخوردار/ دو سایت تفریحی در اصفهان افتتاح می‌شود+فیلم
حجم ویدیو: 4.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم زاده در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه گفت: این مجموعه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

وی افزود: از هفته آینده تورهای گردشگری رایگان برای محلات کم برخودار اصفهان برگزار خواهد شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: تا پایان سال دو سایت تفریحی با ویژگی‌های کاملا متفاوت در شهر اصفهان افتتاح خواهد شد.

گل و گیاه 1تکمیل پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان امسال

قاسم زاده اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه، بخشی از بار ترافیک خیابان همدانیان کاهش یافته و در عین حال یک فضای جدید شهری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

او راه اندازی کمپ جدید گردشگری را از دیگر پروژه های جاری شهر دانست و افزود: عملیات اجرایی این کمپ که مکملی برای مجموعه گردشگری باغ فدک به منظور اسکان مسافران است، به‌زودی آغاز می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری طی دو سال گذشته به تکمیل  پروژه‌های نیمه تمام از دوره های قبلی پرداخت، گفت: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، در واقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

او با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در سال جاری غالبا عملیاتی و اجرایی است، خاطرنشان کرد: گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و آنچه که به سرانجام می رسد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 992887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟