غول پیکرترین پل کابلی جهان در کجاست؟ + عکس

پل میلائو دیدنی ترین و زیباترین مسیر ارتباطی در منطقه La Méridienne فرانسه را تشکیل می دهد: بزرگراه A75، پیوند جاده ای کلرمان-فرند با بزیر و نارون، که کمترین ازدحام و ارزانترین مسیر بین پاریس و دریای مدیترانه است.

به گزارش رکنا ، با منتهی شدن از شمال به لائزو و در جنوب بهCausse du Larzac، پل میلائو از دره تارن عبور می کند. در چند صد متری از پیر (Peyre)، زیباترین دهکده های فرانسه را می توان یافت.

اهمیت پل میلو در فرانسه برای رسانه ها

هیچ پل بلند دیگری در تاریخ بیش از افتتاح Millau Viaduct در سال 2004 مورد توجه رسانه ها قرار نگرفته است! با جاده ای با 909 فوت (277 متر) بالاتر از رودخانه تارن، این پل همچنین مرتفع ترین پل کابلی در جهان است، رکوردی که تا سال 2012 با افتتاح پل Baluarte مکزیک حفظ شد. این سازه عظیم علی رغم اینکه مرتفع ترین پل اروپا است، در رده سیزدهم در بین تمام پل های بلند دنیا قرار دارد. این پل به درستی به عنوان زیبا، نفس گیر، دیدنی و هیجان انگیز توصیف شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

پل میلائو یا میلو در جنوب فرانسه با 1.125 فوت بزرگترین پل کابلی جهان است که به رانندگان احساس پرواز را می دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟