100 درصد کارکنان غرب استان تهران واکسن دریافت کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ " مهدی کرمی"  اظهار داشت: در پی همه گیری و اپیدمی ویروس منحوس کرونا اقدامات بهداشتی در دستور کار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص 20 هزار ماسک و مقادیر زیادی الکل و مواد ضدعفونی تهیه شده و در اختیار کارکنان کادر و سرباز قرار گرفته و به صورت مکرر و مستمر آسایشگاه سربازان و محل کار کارکنان ضدعفونی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارکنان غرب استان تهران 100 درصد واکسینه شدند و تعداد اندکی از کارکنان که نتوانستند واکسن دریافت کنند به خاطر بیماری بوده که پس از طی بیماری آنها نیز واکسن دریافت خواهند کرد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد : واکسینه کردن سربازان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و 60 درصد سربازان  وظیفه واکسینه شدند و اقدامات در این زمینه در حال اجراء است و در چند روزه آینده، همه سربازان نیز واکسینه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارکنان کادر و وظیفه به صورت ویژه در کنار هم دیده شدند و هیچ فرقی بین کارکنان کادر و وظیفه نیست، خاطرنشان کرد: 6 هزار واکسن آماده است تا پس از اتمام واکسینه سربازان، خانواده کارکنان کادر و وظیفه نیز واکسینه شوند تا ایمنی لازم را کسب نمایند.

 

کدخبر: 720507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟