بازداشت 2 سارق موبایل قاپ در تعقیب و گریز پلیسی

2 جوان که در تهران دست به موبایل قاپی می زدند در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع دستگیری 2 سارق موبایل قاپ از کلانتری 147 گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب بازجویی و تحقیقات از متهمان شروع شد .

دستگیری سارق پژو سواردر تعقیب و گریز پلیسی

وی تصریح کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود ماموران گشت کلانتری ساعت 3 ظهر 14 دی ماه در خیابان دماوند، به یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش مظنون می شوند به راننده خودرو دستور ایست داده که توجهی نکرده و متواری می شود. پس از تعقیب و گریز در نهایت راننده و یکی از سرنشینان خودرو دستگیر می شوند .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد : با انتقال مظنونان به کلانتری مشخص شد هر دو از اتباع افغانستان هستند و خودرو را به صورت قولنامه ای خریده اند و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 8 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف می شود.

این مقام پلیسی افزود: با دستور مقام قضائی متهمان به اتهام سرقت برای رسیدگی تخصصی در اختیار این پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار می گیرند.

وی ابراز داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند، 3 گوشی موبایل متعلق به خودشان است و دارای کارتن است که پس از بررسی سریال مندرج روی گوشی ها و کارتن ارائه شده مشخص شد اظهارات آنها صحت دارد اما مابقی گوشی های مکشوفه در پلیس آگاهی دارای سابقه سرقت هستند.

سرهنگ مجیدی افزود : مالکان گوشی ها شناسایی و متهتمن در نهایت پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 661753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟