عکس تحقیر آمیز بهاره رهنما جنجال کرد!

بهاره رهنما از بازیگران فعال ایرانی است. بهاره رهنما در اراک به دنیا آمده است. فعالیت اینستاگرامی بهاره رهنما زیاد است. در برخی تبلیغات بهاره رهنما حضور دارد. از جمله در تبلیغ محصولات حیوانات خانگی بهاره رهنما دیده شده است.

در ادامه ماجراجویی‌ها و کارهای عجیب و غریبش برای یک فروشگاه محصولات حیوانات خانگی تبلیغ کرده است.

بهاره رهنما در تبلیغ حیوانات

بهاره رهنما که به واسطه جنجال‌ها و حاشی‌هایی که ایجاد می‌کند، دنبال کنندگان زیادی دارد و از این رو برای هر تبلیغ پول خوبی می‌گیرد.

اما مسئله اینجاست کسی که داعیه هنر و نوشتن و کارگردانی دارد، نباید دست به چنین تبلیغات سطح پایینی بزند. البته این کار او اولین تبلیغ حاشیه ساز او نیست و احتمالا آخرینش هم نخواهد بود.

کار خیر نامتعارف بهاره رهنما

بهاره رهنما مدتی است که فعالیت‌های خیریه خود را به خرید تجهیزات آب و تانکر آب برای روستاهای محروم فاقد آب آشامیدنی معطوف کرده است.

او هر چند مدت یکبار گزارشی از اقدامات خود را در صفحه شخصی خودش منتشر می‌کند.

بهاره رهنما

اما این بار با انجام حرکت جنجالی خشم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

بهاره رهنما عکس پسر بچه‌ای را استوری کرد که در یک روستای فقیر در کنار یک تانکر آب ایستاده و نوشته‌ای را با عنوان بهاره رهنما (اشاره به اهدایی بهاره رهنما) در دست دارد.

تعداد زیادی از کاربران این کار بهاره رهنما (گرفتن نوشته در دست افراد محروم جامعه برای عکس گرفتن) را ریا دانسته‌اند و خب تعداد قابل ملاحظه‌ای هم از این اقدام بهاره رهنما حمایت کرده و آن را ترویج و تبلیغ کار خیر می‌دانند.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 715322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟