مراسم تشییع برای گاو مقدس + عکس

گاو در هند نزد مردم مقدس است ؛ تا جایی که مراسم تشییع برای یک گاو در هند برگزار شد.

به گزارش رکنا ، در کشور هند گاو‌ها مقدس شمرده می‌شوند و نزد مردم از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند. یکی از این همین داستان‌ها مربوط به برگزاری یک مراسم تشییع لاشه گاو است که به تازگی در روستایی در این کشور انجام شد. صد‌ها نفر از ساکنان روستای گانِشگانج واقع در ایالت ماد‌های پرادش در مراسم تشییع گاو مقدس محلی شرکت کردند.

خاکسپاری گاو

این گاو ۱۳ ساله که از سوی ساکنان روستا با نام «ناندی بابا» خوانده می‌شود چند روز پیش در یک حادثه تصادف کشته شده بود. ساکنان روستا روز سه شنبه در حالی که که روی لاشه گاو حلقه‌های گل گذاشته بودند با احترام خاص این حیوان را تا محل دفنش بدرقه کردند. در حین مراسم تشییع تعدادی از افراد محلی اقدام به خواندن سروده‌های غمناک کردند و تشییع کنندگان نیز اشک ریختند.

مراسم تشییع گاو

تصاویر منتشر شده تعدادی از ساکنان روستا را که در مراسم آخرین وداع با این گاو شرکت کرده اند نشان می‌دهد. در این تصاویر لاشه گاو در حالی که روی یک تراکتور گذاشته شده و روی آن دسته‌های گل قرار داده شده دیده می‌شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این گاو ۱۰ روز پیش در یک حادثه تصادف مجروح و به دامپزشکی منتقل شد. با این حال این حیوان چند روز بعد بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

کدخبر: 720261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟