هشدار آتش سوزی در جنگل های گلستان/ نیروهای منابع طبیعی در حالت آماده باش

آتش سوزی در جنگل های گلستان با توجه به گرمای هوا انتظار می رود.

به گزارش رکنا، با تقویت جریانات جنوبی طی روزهای آینده در استان گلستان، دمای هوا از فردا به مدت چند روز افزایش خواهد یافت که با وزش نسبتا شدید باد در مناطق مختلف استان همراه خواهد بود.

هواشناسی استان گلستان نیز اطلاعیه نارنجی صادر کرده و نسبت به وقوع طوفان و وزش بادهای گرم هشدار داده است. با جنوبی شدن جریانات، افزایش نسبی دما، وزش باد شدید و طوفان به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی رخ می‌دهد.

احتمال شکسته شدن درختان و خسارت به تأسیسات و ابنیه با فعالیت این سامانه در استان وجود دارد. در همین حال منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز نسبت به وقوع آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان هشدار داده است.

چادر نارنجی آتش بر خرمن جنگل‌های سبز خراسان شمالی/ چرا آتش سوزی جنگل‌ها افزایش داشته است؟آتش سوزی جنگل‌های «دنا» مهار شدگسترش دوباره آتش سوزی جنگل‌های ارسباران پس از مهار/تقاضای ارسال بالگرد برای مهار حریق

نیروهای منابع طبیعی و یگان حفاظت استان تا پایان هفته جاری در حالت آماده باش قرار گرفتند و پایش و دیده بانی عرصه‌های جنگلی استان نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد./تسنیم  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟