سانحه رانندگی در گیلانغرب یک کشته برجای گذاشت

به گزارش رکنا،سرهنگ جوهر آزادخانی روز شنبه با اشاره به جزئیات این خبر، افزود: در این سانحه که شب گذشته رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پارس با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده که راننده سواری پژو پارس در دم جان باخت و سه نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید نیز مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه در مسیر گیلانغرب به اسلام آباد غرب در محور تقاطع انجیره به سمت محیط زیست (داربادام) از توابع بخش گواور شهرستان گیلانغرب به دلیل عدم رعایت حق تقدم توسط خودروی سواری پژو پارس رخ داد که راننده این خودرو در دم فوت کرد و و از سرنشینان مصدوم خودروی سواری پراید نیز حال یک نفر وخیم است.

فرمانده پلیس راه گیلانغرب در ادامه گفت: پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی و ماموران پلیس راه در محل حادثه حضور یافتند و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال جسد این حادثه به سردخانه و مصدومان این حادثه به مرکز درمانی اقدام کردند.

سرهنگ آزادخانی با بیان اینکه این سومین حادثه جاده‌ای منجر به فوت در سال جاری در این شهرستان است، از رانندگان وسائط نقلیه خواست با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری امن و ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰۰ کیلومتر جاده است که ۳۱۰ کیلومتر آن راه اصلی و ۱۹۰ کیلومتر آن نیز راه فرعی است.

کدخبر: 998578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟