چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است + فیلم

به گزارش رکنا، تولد متولدین اردیبهشت آن هم در بیست و نهمین روز اردیبهشت مبارک باد. باید بگوییم که شما انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. ادامه این رویکرد در سال تولدتان ممکن است به ضرر شما تمام شود و بیماری‌ برایتان به‌دنبال داشته باشد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید.

اردیبهشت را با تغییر مهمی به پایان می‌رسانید. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. به خرداد که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

با فرا رسیدن اَمرداد، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. به شهریور که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصت مسافرت رفتن را پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود بازگردید.

عشقی آتشین در مهر امسال به جان شما می افتد. مواظب احساسات خود باشید و اجازه ندهید قلب‌تان بر عقل‌تان غلبه کند. به آبان که رسیدید کارهای زیادی پیش روی شما قرار می‌‌گیرد. این کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.

در آذر امسال با فرد دنیادیده‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و درس‌های مهمی را از ایشان فرا بگیرید. دی ماه امسال را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به بهمن که رسیدید زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط بهره بگیرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید.

در اسفند امسال چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌ شما را تهدید می‌کند. به فروردین سال آینده که رسیدید، فرصتی برای افزایش توانمندی‌های شما فراهم خواهد شد. از این فرصت به نفع خود بهره بگیرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید.

سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

کدخبر: 998490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟